Wednesday, May 9, 2012

Jom Mandi Manda Di Desa Waterpark


yuhuu...
tengah murah tiket ni...
dewasa RM16 kut...sebab harga sebenar tuk dewasa RM24
kalu budak2 yang bawah ketinggian dari 2.5 meter masuk adalah PERCUMA...
JOM MANDI MANDA...

klik pada gambar terus ke web groupon...

harga masuk kat web desa water park...
kalu takde diskaun..
leh refer kat SINI...


lama kut tak p sini...last p masa tahun 2010...masa tu irfan kecik lagi...cik iris pun lum ada...
hurmm...
teringin pulak nak p...hehehe...
tapi faktor cuaca kena nengok gak skang...

ni pulak masa kat BUKIT GAMBANG 

hurmm...saper yang teringin dan berhajat nak p, leh ar p beli kat web groupon tu...skang deal tengah on tu...

7 comments

Wednesday, May 09, 2012 4:18:00 PM

wah best best..tapi gambang lagi best tau cik mot..ngeee

Wednesday, May 09, 2012 4:23:00 PM

@iduraz
gambang kita dah pernah p jugak...hehehe

Wednesday, May 09, 2012 4:56:00 PM

lama gile kentang x pi desa water park , rs nye lebeh dr 3thn kut.. wakaka
mmg sana besh , but now rs x lalu psl perut memboyot ni, tunggu slim lew baru pi

Wednesday, May 09, 2012 5:38:00 PM

kat mana tu?macam best je..

Wednesday, May 09, 2012 7:15:00 PM

tp...mandi manda kat sana x banyak pot la kak....budak2 jer suma..hehe, mak budak nih pun nak jugak....

Wednesday, May 09, 2012 10:17:00 PM

ila rajinbeli spa n photobook kat groupon nie

Thursday, May 10, 2012 11:01:00 AM

sonok la anak3 hang men ayaq nnti..:)

Post a Comment