Friday, May 18, 2012

Kasihan Anak Ibu...Lapar Ye


try amik video dak iris petang semalam...
guna henpon kokak cap ayam...
takde wit nak beli henpun jenis galaksi...
tunggulah kalu ada orang baik hati adiahkan...sobs....besday nak dekat dah ni...hehehe...

sian kat dak iris...mulanya ibu cam malas nak suap sebab nampak cam dah kenyang...
rupanya...lor, lapor rupanya anak ibu ni ek...

ok, abis sebekas dia makan...

licin...kakak nak join makan pun tak cukup...huhuhu...

kena UP rajin tu lepas ni...

8 comments

Friday, May 18, 2012 11:41:00 AM

tak leh tgk iris.. kena block klu nk tgk video2 kat sini nih sob..sob..

Friday, May 18, 2012 11:43:00 AM

@bunga_rose
ok, takde jodoh ar eqal ngan iris...hahaha

Friday, May 18, 2012 12:29:00 PM

ya Allah!! seronoknye la kalu nayli pun mcm iris ni nanti..semangat tul nak makan ha!
patut la mak nye pun semangat wat puri jugak ;)


mak, mak amik video sambil2 suap iris ek mak? hihihi

Friday, May 18, 2012 2:18:00 PM

Alalallala..

comel sungguh ngan berseleranya makan.. sonot la ibunya menyuapkan..

Friday, May 18, 2012 3:03:00 PM

laparnye smp abis sebekas..hehe..

Friday, May 18, 2012 3:35:00 PM

aku tak leh tgk ..huhuhu
smlm alisha kenayang kot ...
dh kebiasaan balik rumah suap mkn ...die buat gaya nk muntah kuar selambak ...pastu ngajuk tak mo mkn dah ...sian alisha tu...

Monday, May 21, 2012 11:35:00 AM

hehe kiutnye la
aku tingin nak ada bb la...
rindu nak suap2 mcm gini
rindu nak tido lewat hahaa

Tuesday, May 22, 2012 4:42:00 PM

Ala tak leh tgk video kat opis ni...


Licin makan mesti sedap sama tu :)

Post a Comment