Wednesday, May 23, 2012

Kasihan Dia...Hanya Kerana Kahak


kena amik gas...sebab kata doktor kahak banyak...sebab tu selalu demam...sobs...






video

hurmm...bertabahlah wahai hati...sobs...

notadijariku: esok kena cuti lagi la gamaknya kalu masih tidak sehat keadaannya...alahaii...

10 comments

Wednesday, May 23, 2012 4:08:00 PM

alahai siannye iris...

Wednesday, May 23, 2012 4:31:00 PM

ala..sian iris.. sedey tgk..

Wednesday, May 23, 2012 4:36:00 PM

alahai siannyer... iris selalu demam ke mot..??? gitulah nak nunggu anak2 membesar kan...

Wednesday, May 23, 2012 4:49:00 PM

mcm cam je warna hijau tu ..lita alis ke ??

alisha pun penah amik nab sekali ari tuh ... sbb berkahak teruk sgt ...

cuti jg iris ke kak ??? ptt la xde ...sian die ...mudahan cepat sembuh ...


**alisha selsema tak benti2 sejak 3 minggu ... antibiotik dah bg pun sama je ...so skrg ni stop semua ubat ..wat tatau je hopefully antibodi die leh bgn dan lwn penyakit tu ...

Wednesday, May 23, 2012 5:52:00 PM

Siannye kak... Hope cpt anak dare akak sihat yeak....

Wednesday, May 23, 2012 9:50:00 PM

siannya dia..cepat sembuh ya iris.
haritu ank sy pun kena buat mcmni sbb nak cairkan kahak dia mmg berkesan.

utk ibu iris jgn susah hati ya :)

Thursday, May 24, 2012 7:46:00 AM

siannya..

moga cepat sembuh yeh sayang..

Thursday, May 24, 2012 9:40:00 AM

keciannye iris..

Thursday, May 24, 2012 10:59:00 AM

sian dia.. x sampai ht tgk

Thursday, May 24, 2012 1:17:00 PM

kesian nya aku tgk iris pakai gas tuh...kecik2 lagi..nih aunty pijot nk nangis nih..huhuhu..sob2..sedey wey..hrp2 adk iris sayang cept sembuh..amin..

Post a Comment