Thursday, May 17, 2012

Kemas Dan Selesa


walaupun dalam kereta...
aku akan pastikan di dalamnya sentiasa berada di dalam keadaan kemas....
dan selesa..
sesapa yang pernah naik abe wira aku ni sure tau camner keadaan di dalamnya...
aku paling tak suka keadaan yang bersepah...
walaupun aku punya 3 anak kecil...

sanggup kadang tu  memalam aku turun semata nak mengemas dalam kereta...hehehe...

pandangan di belakang...

dan dihadapan...
barulah menjamin pemanduan yang lancar dan selamat...
ekekeke...ada kena mengena ke???

sekian...

notadijariku: bila nak dapat ezora ni...hehehe...verangan itu percuma...ihikss...

11 comments

Thursday, May 17, 2012 11:36:00 AM

rajin nyer awak nie...

Thursday, May 17, 2012 11:43:00 AM

mak penang tumpang! giler kemas..habuk secoet pn takdak..haihh

Thursday, May 17, 2012 11:46:00 AM

kfieza kalu nmpk kete serabut semacam je..kerah huby je kemas kan...alasan..upah hari2 drive anak2 die kesana ke mari...kekekee..

Thursday, May 17, 2012 11:53:00 AM

Jrg nk nmpk kete org yg dh beranak pinak ni kemas.. kete akak kemas..


aminn, moga impian akak tercapai..

Thursday, May 17, 2012 12:23:00 PM

meh ler ke umah aku zan..tolong cuci kete aku..ahakss..laki aku teknisian...kelam kelibut sekali dalam kete aku..memang takleh cuci..esok mesti macam tu balik..bawak toner ler...bawak tools ler..bawak mesin faks ler..aper ler..ahaksss..penuh kete..

Thursday, May 17, 2012 12:30:00 PM

keta aku cam tongkang pecah hahahaha lipas pun byk

Thursday, May 17, 2012 12:56:00 PM

2 words - rajin & kemas

Thursday, May 17, 2012 1:28:00 PM

amboi bersih sgt kete nie..kalau tgk kete kite mesti geleng kepala..hehehe..

Thursday, May 17, 2012 3:59:00 PM

verangan memang best!

Thursday, May 17, 2012 6:03:00 PM

kita byk persamaan tang anak, tang kete, tang carseat...dan kita sama² pembersih!

Thursday, May 17, 2012 9:15:00 PM

malu tgk kete awak sbb kete kita bersepahhhhh sesgt :") malas nak kemas..hehe

Post a Comment