Wednesday, May 2, 2012

Mahalnya Lahai...


itu hari aku ada cerita sal aku mencari BUTTERNUT SQUASH kan...
ekseli dia ni adik beradik labu jugak...
tapi lagi manis kut...entah la...aku sendiri pun tak pasti...
dan ritu kat tesco aku ada jumpa labu nama gini...
nilah rupaya BUTTERNUT SQUASH tu...
tapi tapi tapi...

korang nengoklah rege sekilo...humang aih....kensel mak nak beli tau...
mahal bebenar...huhuhu...
labu jugak kut...sama kut rasa cam PUMPKIN tu...hahaha...
sedapkan hati sendiri...:p
nengok...sekilo dalam RM17.99 tu...adehh...

so mak hanya amik gambar jelah...kensel mak nak beli...hahaha...
dasar kan... :p

10 comments

Wednesday, May 02, 2012 11:51:00 AM

BELI LABU BIASA JE KAK..


klu tau akak nk g pesta buku, ajak akak hr tu.. huhuhu

Wednesday, May 02, 2012 11:55:00 AM

MAHAI tuh..takpa kansel ja.rasa msti sama ja ngan labuan biasa..

Wednesday, May 02, 2012 12:05:00 PM

mak iah ...bleh tahn ..... klu aku pun kancel ..silap2 sebiji tu rega RM40

Wednesday, May 02, 2012 12:48:00 PM

labu import kot kak... tu yg mahei tu..

Wednesday, May 02, 2012 12:52:00 PM

mahaiii nye wiiii...sentap gak nengok rega nye..

Wednesday, May 02, 2012 12:53:00 PM

ko gi situ semata2 nak beli benda ni ker? lepas tu mahal lepas tu kansel ker...kalo aku kalo nak cari semata tu..kena beli jugak la....ehehehe kalo idak rasa penat jer gi situ dtg membelek

Wednesday, May 02, 2012 12:55:00 PM

Mai sebiji berapa RM pula?

Wednesday, May 02, 2012 1:10:00 PM

perghhhhhhhhhh...

Wednesday, May 02, 2012 2:31:00 PM

nape pelik rupa dia
tak penah lg jumpe pesen mcm ni

Wednesday, May 02, 2012 2:33:00 PM

klo beli sebiji tu agak2 berapalah rm ye...???

Post a Comment