Wednesday, May 9, 2012

Manusia Yang Tidak Punya Perasaan...Ko Dah Sentap Perasaan Keibuan Aku


arghh...airmata aku tumpah lagi...
bila nengok video di bawah...
apalah anak sekecil itu tahu...
hurmm...sebak...

TAK taulah anak sendiri or anak orang lain...
tapi kut ye pung...janganlah buat gitu pada anak sekecil itu kan...sobs...



tak leh nak copy video...kalu nak nengok klik SINI...

notadijariku: tetiba teringat kat anak3...arghh...cengengnya aku...

15 comments

Wednesday, May 09, 2012 12:36:00 PM

nape kak? ape pengasuh tu buat?? kejam sgt ke? rase cam tak sanggup tgk je..

Wednesday, May 09, 2012 12:41:00 PM

rasanya tak sanggup nak tgk.. kalau anak aku yg kena pengasuh tu aku belasah.. hehehhehe

Wednesday, May 09, 2012 12:53:00 PM

dah tgk kt fb td..
Ya Allah sedihnyaaa..yg tukang amik video tu pun tak de akal ke?

Ya Allah Kau lindungilah anak2 kami dari sifat zalim manusia.amin.

:"(
:"(

Wednesday, May 09, 2012 1:07:00 PM

bodohhhhhhhhh!!!!!!! mmg bangang punye manusia. takde sifat keperimanusiaan langsung!!!! sakit ati tengok kak.. org nangis tengok!! menggeletar badan tengok video tu!!!!

yg amik gambar pun sama tolol, ko amik budak tu tak leh ke? bagi dia diam.. ni sampai serak suara budak ni. sakit ati kak, sakit sangat

Wednesday, May 09, 2012 1:11:00 PM

tk sngup nk tgk izan..dgr membe citer je td..mmg kna pangg la pmpuan tu lau bt gitu kt firas uwaaa...

Wednesday, May 09, 2012 1:14:00 PM

bodohnya, kenapalah manusia tak gunakan akal utk kebaikan

Wednesday, May 09, 2012 1:32:00 PM

sedih aku tak leh tgk sampai abes aku bayangkan mcm anak aku yg kena pukul

Wednesday, May 09, 2012 1:57:00 PM

aku nk tau mana bdk ira ni keje. biar kena kaw2.

Wednesday, May 09, 2012 1:58:00 PM

tak dapat tengok sampai habis takut tengok..sian betul babby tu tak tahu apa2..moga Allah melindungi babby tu..

Wednesday, May 09, 2012 2:34:00 PM

sebak tgk video tu.. mengalir laju air mata sy kak.. apa la dosa anak kecik tu smpi kejam sgt hukuman tuk dia.. sy tgk suku, dh pts asa sbb terasa sgt.. even blm kawen n blm ada anak, hati sy ckp tersentuh..

Wednesday, May 09, 2012 2:46:00 PM

kul 4 ni aku tgk ... kejam sgt ke ... bodoh betui la pompuan tu...eeiiieeeiii

Wednesday, May 09, 2012 3:01:00 PM

akk dah 'ter'tengok td member tunjuk..ehhh! mmg mengong pompuan ira tu..mmg menitis airmata keibuan ai.huuhuuuuuu

Wednesday, May 09, 2012 3:41:00 PM

xnak tgkkkkkk

Wednesday, May 09, 2012 4:40:00 PM

x sampai ati nak tgk :(

Wednesday, May 09, 2012 5:05:00 PM

actually, kes nih dah selesai... dilaporkan pada 2011.. pendera telah pun dtangkap pd hari yg sama laporan dibuat... pendera tersebut adalah ibu kandung kpd budak perempuan itu... pendera itu juga telah dikenakan hukuman penjara 18 bulan... rujuk pdrm official facebook..

Post a Comment