Wednesday, May 16, 2012

Miss Popular


bosan giler weii ari ni...lemau segala...layan gambar jelah...




notadijariku: bos dah terbang...ada aku balik jugak ni kang...huhuhu....
eh sedar tak sedar...dah 7 bulan dah umur dak iris ni...sobs...cepatnya masa berlalu...bau baby pun semakin pudar...sobs...

13 comments

Wednesday, May 16, 2012 4:03:00 PM

ni bukan eqal je tergoda ni, abg kimi pun boleh tergode dgn miss popular ni hahaahah

Wednesday, May 16, 2012 4:23:00 PM

comelnya iris..

putih mulus je kulitnya :)

sekejapan sudah 7 bulan ye..sket lg tau2 dah b'jalan pun

Wednesday, May 16, 2012 4:24:00 PM

comelnyeeeeeeeee geyam tengok...

Wednesday, May 16, 2012 4:33:00 PM

budak popular ni bukan saje comey. tapi juga cantik.. harap2 besar nnt jd anak yg cantik serba serbi lebih2 lagi hati mau cantik

Wednesday, May 16, 2012 4:37:00 PM

gebu gebas!

Wednesday, May 16, 2012 4:41:00 PM

ko kena siapkan borang la
aku rse ramai yg berkenan ni
hahaha

Wednesday, May 16, 2012 5:17:00 PM

comeynye baby iris!!meh tukar pipi meh!

Wednesday, May 16, 2012 6:47:00 PM

Iris makin hari makin cantek menawan...

Wednesday, May 16, 2012 7:10:00 PM

alahai......gmba yg 1st tuh comel...

Wednesday, May 16, 2012 10:47:00 PM

comelnyeeee..anak ila tak penah paka reben

Wednesday, May 16, 2012 11:47:00 PM

OMG sangat comel...memang kene dengan gelaran Miss Popular

Thursday, May 17, 2012 11:05:00 AM

budak bambam yg menggeletik tgk tok mek die sampai tak mo dah kat ibu ...hahahha klakar la budak ni comey

Thursday, May 17, 2012 11:46:00 AM

cumellll sgttttt

Post a Comment