Tuesday, May 15, 2012

Moga Dimurahkan Rezeki Selalu


salam semua...
bertemu kembali...semalam aku cuti...ada hal di Hospital sana...hehehe...

dan pagi datang opis, nengok atas meja kat pantry...dah terhindang pulut kuning, sambal ikan bilis dan rendang ayam...wah ini sudah bagus...rupanya hari ni merupakan sambutan hari kelahiran salah seorang kapten di pejabat aku ni...owhh...moga dimurahkan rezeki selalu capt...

pulut kuning...

rendang ayam... 

sambal ikan bilis... 

dan hari ni merupakan hari lahir kapten di sebelah kiri ni...yang ke 26 tahun katanya...
jangan terpedaya ok...sila terbalikkan angka di atas untuk umur yang sebenar...hehehe.... 

lapar punya pasal terus aku amik untuk diri sendiri...
walhal masa tu baru jek sampai opis...
pintu pejabat sendiri pun belum dibuka...
hehehe... 

mood: lemau pulak dek penangan pulut pepagi ni...huhuhu...

5 comments

Tuesday, May 15, 2012 9:00:00 AM

sebbaik blk kg mgu lepas mil ada buat pulut kuning, klu tak jejes air liur tengok kak weh ahahahah

Tuesday, May 15, 2012 9:09:00 AM

sedapnyer pulut kuning ngan rendang..yum..yum..

Tuesday, May 15, 2012 10:23:00 AM

owh capt. fawzi pnye besday ke? hee ok2..

Tuesday, May 15, 2012 12:29:00 PM

oh my... sedapnye!!

Thursday, May 17, 2012 12:25:00 PM

my fav

Post a Comment