Tuesday, May 8, 2012

Nak Ke GM Klang La


haah...teringin nak ke GM Klang...tu pun kalu jadi..
tadi dah sms hubby tanya apa propa agenda dia hari minggu ni...
dia kata sabtu dia free...so leh la melencong ke sana...
tu pun kalu takde aral kan...kita hanya merancang...
tak jadi ke GM Klang...ke plazaGM di Kuala lumpur pun ok gak...
janji ada bunyi GM...hehehe...

itu hari omak ni ada ke GM tau...
so mak ada kirim belikan rompers seperti di bawah ni kat dia...
kalu beli lambak dapatlah satu set rompers ni RM22 gitu...
murahlah...kalu kat web paling murah pun jual RM30 gitu...
tu belum dicampur dengan kos postage kan...

dan ritu mak kirim belikan saiz yang 18m punya....
jangan ingat budak 6 bulan tak padan nak pakai saiz 18m tu tau...

nengok...dah muat pun dipakai kat badan cik iris tu...

satu tips dari aku...

kalu beli rompers jenis bodysuit cam gini...jangan amik saiz ikut umur si anak...
nak² anak yang jenis tinggi cam iris ni...kalu beli saiz yang 6 bulan...sure tak buat cawat rompers ni...
nak pakaikan pun kesian tau...

ok tu jelah tipsnya...jangan korner²...

notadijariku: ada sesapa nak mengirim...aku nak p sana ni...hahaha...
kalu jadilah kan... :p

11 comments

Tuesday, May 08, 2012 3:39:00 PM

nak kirim kak..

Tuesday, May 08, 2012 3:42:00 PM

@.:Mama Dhia:.
boleh...sila sms...ni pun kalu jadi tau...insyaallah

Tuesday, May 08, 2012 3:57:00 PM

ritu Fiza g sini kan..nmpak mcm2 ada...:-)

Tuesday, May 08, 2012 4:03:00 PM

nak2..aku nak..aku nak 2 set..sbb sorg utk akak ipar..sorg utk adik ipar..ko pilih kaler yg ala2 lelaki n pmpuan leh pakai..hehehehe..byk songeh lak ek aku ni..

Tuesday, May 08, 2012 4:06:00 PM

BELI BANYAK MEMANG JIMAT KAT GM KLANG... BORONG LAH KATEKAN... SAYA NI BALIK JER LALU SITU.. NAK MENYINGGHA HARAPAN.. TUNGGU HUBBY JUGAK....

Tuesday, May 08, 2012 4:58:00 PM

oooo menda ni panggil rompers ek?? hahaahah.. tau pakaikan je, nama dia tak tau ape..

kak, kedai mana murah beno tu? RM22 tuk 5 pasang tu ke,ke selai RM22? sila menjawabi...

klu RM22 tuk 5 pasang, bgtau nama kedai, mau membeli juak

Tuesday, May 08, 2012 5:27:00 PM

amboi, nomeynya iris tdr.. babap montot kang!!!

Tuesday, May 08, 2012 11:51:00 PM

pegi jgn tak pegi.. :)
duit masih berkepuk tu, hikhik..

kumpulkan order byk2 lagi
bleh dpt harga lagi murah ;)

saya nak pegi gak nnt,
akak blogger ada pesan brg gak ^_^

Wednesday, May 09, 2012 8:08:00 AM

nk kirim plk kt mu nti..

Wednesday, May 09, 2012 9:07:00 AM

GM Klang nih mmg beh kan..ritu tgk kt blog kak mimi..borong sakan rompers nih kt kengkawn dia..
emm leh la order gak...heheh..hadiah pn moleh..hehe

p/s: izan marin aku gi kenduri umah miza..aku dh smpaikan salam hang..la nih miza dh transfer ke Ganu ikut laki dier nung...baru sebulan dua gitu la..

Wednesday, May 09, 2012 11:02:00 AM

kalo g GM... ya ampun.... rase cam nak beli sume je baju2 baby tuh... hahahaaa.... mainan budak pun byk...

Post a Comment