Thursday, May 24, 2012

Petang Kang Sambung Jalan Lagi...Sebab Esok Nak Cuti


tadi, sebelum bergegas p amik kakak kat tadika, sempat gak lah merayap kat bawah ni ngan dak opis...
ekseli teman salah sorang dak opis ni p TNB kat sebelah...dia nak bayar bil air katanya...
tulah aku suh kai M2U takmo...kan senang bila semenya di hujung jari...ekekeke....

maka merayaplah kami...ni jelah peluang aku nak merasa kemeriahan hari belia ni...
bistu takkan nak p sabtu ahad ni kut..owh tidaklah kan...lagi pulak aku mana suka p tempat sesak begini dengan anak²...takde penyakit cari penyakit namanya tu...
baik aku p suping kompleks...kan nyaman tu...hahaha....

masa merayap tadi ada nampak satu booth kat depan SR kat Galeria tu...
nengok sepatu cap LANBAHARIN ni...beso kan...hehehe....

pastu merayap dan merayap lagi...
singgah di semua booth yang ada...
sekali kat booth Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat tu ada cam kempen anti KEGANASAN terhadap wanita...depa adalah suh turunkan tapak tangan kat kain rentang yang ada tu....
aku cam biasa malu malu tuceng gitu...
so apa lagi, sib baiklah model tetap aku ni ada...hehehe...
so dia jelah yang turunkan tapak tangan dia tu...
sebagai tanda sokongan... 

pastu masa dok ralit kat booth² adalah pasukan apa tah, datang dengan menunggang kuda...
pandai kuda tu berhenti masa lampu isyarat kaler merah...hehehe... 

selain hari belia ni, ada gak MAHA tau....cam kat banner di bawah ni... 

dan ada kat satu booth tu kan, ada perkhidmatan tulis nama anda dengan tulisan khat lama...
opismate aku tu tertarik, so dia la yang dok menempah....
ni brader ni tengah tulis nama dia la tu... 

dah tu masa merayap tadi, lapo benar aku rasa...
sib baik ada gerai burger... 

pastu dapat burger, teruskan merayap...
aku mau cari underwear tuk irfan sebenarnya...
sib baiklah jumpa gak kat jualan puspanita yang ada kat MOA tadi...
5 helai underwear gambar kereta tu berharga RM15...oklah tu...saiz 9-10 years tu...
tak menahan...saiz tu jek yang dia muat...hahaha...

ok, apa motip gambar ni??? tah aku pun tak tau...hahaha... 

notadijariku: jap² lagi bos nak p terbang...ok, leh sambung merayap lagi sebelum pulang...
yang pasti esok aku dah apply CUTI REHAT...dok umah ulit anak² lagi best... :p

5 comments

Thursday, May 24, 2012 1:52:00 PM

bila nk g dgn sy lak??

Thursday, May 24, 2012 2:18:00 PM

ptg karang ai bg kat u duit bj kurung ek ....

Thursday, May 24, 2012 4:40:00 PM

amboiii kemain cuci mata erk hihi

Thursday, May 24, 2012 5:02:00 PM

bes kan jenjalan hee

Sunday, May 27, 2012 2:25:00 PM

sonok woo jenjalan gini..tmbh2 tgh gaji gini..
tudia..size irfan..heheh

Post a Comment