Monday, May 28, 2012

Puding Roti Versi Susu Strawberry


semalam tetiba aura rajin datang merasuk...
pastu teringin pulak nak makan....so ke kedai lah kita mencari bahan² yang diperlukan...
sampai rumah baru perasan yang freshmilk yang diambil adalah berperisa strawberry...
arghh lantaklah...ianya sikit pun tidak membantutkan niat suciku itu...hahaha...

tetiba cek kat dapur, takde plak esen vanilla...adehh...baru teringat ada kat member masa suh dia baking satu kek itu hari...aler, kebetulan en hubby nak keluar, suh dia p beli laju²...

dan taraaa....maka terjadilah puding roti versi susu strawberry gitu....
huhuhu...janji boleh dimakan sudah.... :p

mujurlah boleh dimakan...kalu boleh dibaling ke dinding camner plak....hahaha...

notadijariku: aku masak demi meneruskan kelangsungan hidup...bukan untuk orang lain...untuk famili aja... :p

6 comments

Monday, May 28, 2012 11:29:00 AM

mmm... teman memang suker bebenor ngan puding roti nie... nampak macam sedap... awat tak syerkan resepinya... nak jugak teman try & test...

Monday, May 28, 2012 11:37:00 AM

kak, ada lg x??

Monday, May 28, 2012 12:03:00 PM

rajin nye :-)
kalo ada sos kastard tu lagi best kan

Monday, May 28, 2012 12:59:00 PM

vavavava..sedapnye!..

Monday, May 28, 2012 1:02:00 PM

nampak sedap dan gebu nye puding roti stoberi tu.. mintak sikit..


owh.. utk family saje..

Tuesday, May 29, 2012 9:15:00 AM

sedapnyeeeee....nk try jugak laaa..dlu mak mertua kite slalu bg..wat sndri xpenah plak..ngeeeee

Post a Comment