Tuesday, May 29, 2012

RM 1 Sahaja


ni citer bulan lepas kut...
tah camner aku tak perasan nak publish...terlupa agaknya...
itu hari masa p tesco cheras taman midah sana....adalah terperasankan satu mesin ni...
terletak berhadapan dengan watson kalu aku tak silap...
mesin ni leh kita gunakan untuk memeriksa tekanan darah tinggi, uji lemak, tekanan nadi, tinggi dan berat....
kira lebih kurang macam 5 in 1 la...

ni mesinnya...aku rasa korang pernah jumpa kut...

just masukkan note RM1 ke situ...
pastu ikut jelah arahannya kan...

dah siap kesemua  5 ujikaji tu, akan kuar cam resit result...kat situ korag leh tau la kan, berapa berat, tinggi, tekanan darah...ideal ke tak...

result aku??? mana leh kasi tau...tapi heran la pulak...
naper aku makin kemetot??? aneh...

6 comments

Tuesday, May 29, 2012 8:28:00 AM

huhuhuhu... awak makin kementot ke... mmm... macam mana boleh jadi macam tu... atau mesin tu rosak kot... :D

Tuesday, May 29, 2012 8:46:00 AM

just nk share info..utk wanita yg pernah mengandung n melahirkan mmg normal ketinggin mkin krg setiap kali mengandung..mcm sy pregnant ank pertama ukuran tggi 161cm tp skrg ank dh 3org tggi jd 158cm je..huhu

Tuesday, May 29, 2012 8:48:00 AM

ooo boleh rendah pulak

Tuesday, May 29, 2012 9:08:00 AM

setuju dgn Mama Adamaqil...
akak pun pernah tahu info tu... ibu mengandung akan kekurangan 'cm' tiap kali mengandung... bukan 'cm' shj... puncanya kalsium berkurangan semasa pregnant jadi ketumpatan tulang pun dah makin kurang... ;p

Tuesday, May 29, 2012 9:13:00 AM

mesin tu ada suara tak? :D

Tuesday, May 29, 2012 11:11:00 AM

kt giant seri kembangan ada nie

Post a Comment