Wednesday, May 16, 2012

Tak Lapuk Dek Hujan, Tak Lekang Dek Panas


benarlah kata pepatah kan...tak lapuk dek hujan, tak lekang dek panas...
walaupun zaman dah berubah...dan dunia fesyen semakin berubah selari dengan perubahan zaman kan...
dan bermacam² jenis tudung yang boleh kita dapati di luar sana...
ada tudung bernama ariani, hajaba, fareeda, dan macam² lagi...
begitu jugak dengan shawl...shawl jenis itu, shawl jenis ini...pashmina pun ada...
terdapat bermacam corak dan warna...
namun tudung bawal tetap diingati...tetap digemari oleh si pemakainya...
kan???

alkisahnya pagi ni masa sampai di opis, nengok atas meja ada satu sampul surat....
dan didalamnya terkandung tudung bawal 2 tones...cam di bawah ni...
aku dah boleh agak siapa yang memberinya...
sebab dari awal lagi dia dah bitau aku...btw, thanks to my frens...pijot...
thanks for da gift...

nilah tudung bawal 2 tones yang aku katakan itu...kaler kuning lagi...i loike...

dan semalam pakai tudung cam gini...
lama dah aku tinggalkan sejak jatuh cinta pada shawl...
tapi tudung ni tetap dihati...

even dunia berfesyen dah berubah...tapi yang penting niat kita tu...
kan kan...

notadijariku: yey, minggu depan ke jalan tar lagi...sejak hubby pindah opis kat sime darby...makin panjang langkahku ini...hahaha...

10 comments

Wednesday, May 16, 2012 10:08:00 AM

cantik kan tudung 2 tone

Wednesday, May 16, 2012 10:48:00 AM

bawal dah kembali...tp belum terpikat lg...selalu akhir musim baru lah nk terbekenan hati ni...

jomm..kita bergaya tudung fareeda raya thn ni..hehee...

Wednesday, May 16, 2012 11:03:00 AM

saya pun dah terpikat balik ngan tudung bawal ni, hhehehe
katmana ada murah2 ek?
bawah opis akak ada yg jual murah2 x?

kak fieza79 atas ni cam berpantun plak, hihihi...

p/s:gi gm tak aritu? bestnye slalu pi jalan tar!

Wednesday, May 16, 2012 11:13:00 AM

waahhh dpt tudung free bestnyaaaaaaaaaa

nnti posing mosing ekk

Wednesday, May 16, 2012 11:17:00 AM

cantik ofis kak hhihihi

Wednesday, May 16, 2012 11:29:00 AM

@Anum
cantik kan...ingat nak cari kaler ijo plak...

@Fieza79
hahaha, faridah kak...maaf, tak berminat...singkat sungguh... :p

@Nad @ MamaZakwan
hehehe...ada tu ada..tpi rasa kat jalan tar lagi murah...jom p sana...weee....

@Afne
orang nak bagi...aku terima jek...

@bunga_rose
maaf cerita takde kena mengena ni...ekekeke

Wednesday, May 16, 2012 11:44:00 AM

ACEEEWAH..sapa la kawan hg pijot tuh yer..hehehe...

btw harap hg suka la yer izan..even hadiah tuh tak la ratusan ringgit regernya..yg pasti keikhlasan si pemberinya..

p/s: hari nih ku pakai tudung bawal pepel two tones

Wednesday, May 16, 2012 12:17:00 PM

tudung takde lagi tudung bawal 2 tone camtu. mesti cantik kan

Wednesday, May 16, 2012 1:33:00 PM

dri dulu smpi skang mmg pakai bawal..:P

Wednesday, May 23, 2012 10:37:00 AM

opis berbunga ... try mai ois ai kak .. hias sekali

Post a Comment