Wednesday, May 9, 2012

Tudung Bawal Sulam Untuk Raya


hurmm...rasanya masih awal lagi ke nak bercerita sal raya...
arghh dulik la awal ke idak...hehehe ada aku kesah...orang pun tak kesah...
hurmm...dah dua tiga hari ni aku dok terfikir ni...
aku ingat tuk raya akan tiba tahun ni, aku nak cari tudung bawal bersulam la tuk pakai dengan baju raya...
sebelum ni asyik ber'shawl jek...
sesekali nak gak tukar penampilan...ekekeke...
penampilan la sangat kan...

yelah, nak beli paridah, ariani memang tak mampu...lagi pulak tudung tu tak berapa nak 'masuk' ngan muka aku yang bulat ni...hahaha...

ingat nak cari tudung bawal sulam cam gini...
skang dah jadi trend balik kan...
tudung bawal dah di UPGRADE sudah...

ritu nengok rege kat jualan puspanita dalam RM40-45...ke ada yang lagi murah???
kena p nengok kat jalan tar ar gitu kan...

comel kan tudung bawal gini...
ada sulam²...so takdelah nampak kosong sangat...

notadijariku: bilalah masa nak ada ni...
mak mau ke jalan tar lagi...nampaknya kena tunggu gaji bulan ni lah kut...huhuhu...

16 comments

Wednesday, May 09, 2012 10:35:00 AM

tgk kt gm klang dulu dah alang2 nak pegi tu ^__^

Wednesday, May 09, 2012 10:48:00 AM

woww..maveless..kaler atas sekali tuh kaler peberet tuh..

Wednesday, May 09, 2012 10:48:00 AM

cantik gak bersulam gitu..pesen dulu sulam tepi jer..

beli beli jgn x beli..heheh

Wednesday, May 09, 2012 10:49:00 AM

cantik tudung bawal ni..kita pun sampai sekrang suka pakai tudung bawal lagi tau..

Wednesday, May 09, 2012 11:13:00 AM

cntik jgk ye...emm tamau..nak fareeda gak uwaa...tgh berangan ni..hehe

Wednesday, May 09, 2012 11:19:00 AM

cantek...tp sy blh suke yg kosong je..

Wednesday, May 09, 2012 11:44:00 AM

standard price la tu kak.. sebab sulam kan..

kalau yg manik2 tu rm35 je ;)

Wednesday, May 09, 2012 11:51:00 AM

izan lawo tudung bawal cenggini..kakak aku balik kelate umah MIl dia baru2 nih ada beli gak..mmg kelas ko jah..cantik...
aku pun suka tudung bawal gak..tak lapuk dek panas tak lekang dek jaman gitu
ala paridah ka ajeriani ka..yg penting tutup aurat kan..

Wednesday, May 09, 2012 12:00:00 PM

wah dikkk meriah tudung bawal nie
bersulam layieee
akk kurang minat , tapi nampak sgt2 cantik ;)

Wednesday, May 09, 2012 12:00:00 PM

wah dikkk meriah tudung bawal nie
bersulam layieee
akk kurang minat , tapi nampak sgt2 cantik ;)

Wednesday, May 09, 2012 12:05:00 PM

lama dah tak pakai tudung bawal

Wednesday, May 09, 2012 12:11:00 PM

tudung fesyen ni sebenarnye dah lama dah rasa nye 4 tahun lepas lagi...kawan aku penah pakai ade opiser belikan kat bandung....

Wednesday, May 09, 2012 12:11:00 PM

kat cni br glemer

Wednesday, May 09, 2012 2:23:00 PM

baru ni jual di pejabat.
bawak 10 helai , laku 8 helai

Wednesday, May 09, 2012 4:39:00 PM

salam kenal...

ada staf saya kat opis ni gi beli kat Arked Ibu Kota jalan TAR boleh dapat RM35 sehelai...kalau beli banyak, lagi murah agaknya..
bawal 2 tone RM6 sehelai, bawal 3 tone RM9 sehelai...gi lah terjah... :)

Sunday, July 15, 2012 2:08:00 AM

as salam..sis...skrg rasanya dah xjmpa hrga mcm tu..mostly on9 seller jual rm55++...huhu..

Post a Comment