Friday, May 4, 2012

Tumbuhan Pelik-Pelik (18SX)


tadi, terbaca kat blog ayahsu...sal tumbuhan pelik ni...tapi tumbuhan ni...boleh dikategorikan sebagai 18SX jugak...
kenapa aku kata gitu...korang nengok dan nilaikan sendiri...

katanya tumbuhan ni hidup di Vietnam...tu pun aku baca dari blog ayahsu la...
ni dia beberapa gambar yang aku cilok dari sana...







so what say you???

persoalan aku: sungguh² ke ada tumbuhan cam gini weii...
adehh, sangat muskil...

notadijariku: mana nak dapat anak benih ek ayahsu??? hahaha...

10 comments

Friday, May 04, 2012 11:30:00 AM

adehhhh... siap ada tut lagi..

Friday, May 04, 2012 11:34:00 AM

kihkihkih...

Friday, May 04, 2012 11:39:00 AM

adehhh...sama bangat inih...kahkahkah..malu jap aku tengok..

Friday, May 04, 2012 11:40:00 AM

lucah blog ko ni
hahaa

Friday, May 04, 2012 11:41:00 AM

klu baby nyusu puas ni ... hehehehe

siap ade yg kembar tu ...sebijik ...
tp nampak tipu plak... hahahha

Friday, May 04, 2012 12:49:00 PM

ya rabbi..sy ttp mata tau kak.. hahahaha

Friday, May 04, 2012 1:20:00 PM

Huishhh.. apa nama pokok nie.. nak search.. mmg byk tumbuhan pelik² kat dunia nie... kadang² rasa macam.. hurmmm.. betul ker.. musykil..

Friday, May 04, 2012 3:34:00 PM

tumbuhan apekah ini?? ada benihnya?? bak la sikit nak tanam jugak lah.. hahaha

Friday, May 04, 2012 7:10:00 PM

kalau tanam kat rumah agak2 baby boleh tersilap nyot2 tak?hehehe

Monday, May 07, 2012 8:34:00 AM

ceh kalau posa time nih leh kurang pahala posa..hahaha

Post a Comment