Friday, June 8, 2012

Adegan Yang Tak Ingin Kita Lihat Di Bilik Air


kisah petang semalam...aku dok kelam kabut cam biasa ...tak sempat nak buka baju, hok sorang nak membuang...hok sorang nak susu...dan sorang lagi ngamuk sebab ngantuk...
ate, mak punya amukan dorang tak fikir agaknya...ekekeke....

ok, suara bagai halilintar dah...penat...yang nak susu, mak buat susu sesiap...
yang mengantuk mak letak atas toto dulu...
yang nak membuang besar, kecik segala ni, suh cecepat buka baju, terus halau masuk bilik air...
yang nak membuang tu tak lain tak bukan si bujang senang aku ni ha...

sesambil menunggu dia, aku cam lipas kudung wat keje lain dulu...kemas beg taska...
keluarkan baju kotor...kemas beg susu, beg makanan...dan segala mala beg la...
eh baju keje sendiri pun lum bukak tau...
inilah superMAK..hehehe...

tetiba terdengar satu jeritan dari dalam bilik air...mak terus gegas berlari ke arah suara yang menjerit...
sekali nengok, si bujang senang aku ni rupanya tak bleh nak keluar sebab montot dia jatuh ke dalam lubang toilet...berdekah mak ketawa...lawak apakah ni bang???

sempat mak capai kamera yang ada berdekatan...
dan nilah rupa dia...
sempat lagi senyum tu...
alahaii si bujang...
suka duka penawar jantung pankreas mak ni...
macam² la...dah jatuh camtu...susah la dia nak lonjak naik semula kan...hehehe...
tulah, saper suh badan tu beso sangat...

abam...kesayangan ibu...

hehehe...macam2 hal la abang ni...

11 comments

Friday, June 08, 2012 10:37:00 AM

hikhik, nnti dh besar mesti dier malu tgk gmbr nie....

Friday, June 08, 2012 10:41:00 AM

huhu..
celuih sudah...

kak terima kasih FM tu dah sampai!! terima kasih kasik yang melaka tu!! tqq...

Friday, June 08, 2012 10:48:00 AM

lawak la abang irfan ni..sempat plak die senyum tu kak..

Friday, June 08, 2012 10:58:00 AM

hadoiii...kelakar..

tp bahaya gak kak klu xdpt kuar tu.. aisey!!

Friday, June 08, 2012 11:10:00 AM

x nak jatuh cam tu lg...elok beli pelapik tandas utk budak membuang...x de la punggung dia jerlus camtu klu pakai tu..

Friday, June 08, 2012 11:12:00 AM

@sumysya
pelapik tu memang ada kat rumah...tapi dia sendiri yang takmo pakai...bila kita sua, dia takmo...dia tak selesa agaknya...

Friday, June 08, 2012 11:40:00 AM

ahahahaah.. kak gambar ni bisa membuat sy tergelak pagi ni haahahaha.. comellnyeeee

Friday, June 08, 2012 12:39:00 PM

wahahahaha...apo tuh?..nape boleh jatuh..hahaha..comel siap gelak lagi..haha..

Friday, June 08, 2012 3:53:00 PM

kak kena beli pelapik utk budak la kak gini ..klu fahim tk bubuh die takut ...hahahaha mungkin penah tgk budak jatuh gitu kot

Sunday, June 10, 2012 9:34:00 PM

boleh keluar balik dah tu?...
klu tak boleh keluar sure dah panggil bomba kan... hihihi...
abam... abamm... ;p

Monday, June 11, 2012 10:20:00 AM

mak aiii... :p

Post a Comment