Saturday, June 30, 2012

Anak-Anak Dara...


hurmm...saper tau rege emas terkini??? dah jadi berapa RM segram??? kena gak la riki² emas seurat dua tuk kedua anak dara mak ni...untuk mak takde takpe...sebab mak bukan giler emas sangat...tapi nak la kasi kat anak² dara berdua mak ni kan...si kakak dah ada rantai dia...tapi tulah, tak berkesempatan nak tempah loket nama pangkal dia...dah kebetulan si adik dah 'ada'...leh ar tempat tuk si adik sekali kan...owhh, si abang dok dediam...
dari aku giler gajet, baik aku giler emas...ada value kan kalu nak jual balik...ihiks...ayat sedapkan hati sendiri...hehehe...

kata orang, sorang ikut muka mak...sorang lagi ikut muka si apak...
entahlah...

suka tul ngusik kakak dia...hehehe...

sian kakak kena buli ngan adik dia...

besar dah anak dara berDUA ni...

raya dah nak dekat kan...(ceh puasa pun belum)...nak jugak cari sesuatu buat mereka berdua...
tuk abam mok???kita cari menda lain ye bam..hehehe...

11 comments

Saturday, June 30, 2012 12:08:00 PM

eh eh nampak adik lagi besar dari kakak hehe comeyyy..best kan tengok anak2 dok main..anak sy baru sorang..kita le dok melayan dia..

Saturday, June 30, 2012 1:54:00 PM

HI3...bebel2 jugak..tapi betul gak ape yg dibebelkan tu..kita ni yg ada ompek anak dara ni lagi la....dah start survey kedai emas..last survey bulan lepas harga emas turun rm 170 per gram..pening gak tu...mujur 2 kakak dah ada rantai ..hanya cari untk ksk cik dan baby..kena rayu-merayu kat encik hubby la...by the way salam kenal ye....

Saturday, June 30, 2012 7:08:00 PM

tak tau la yang harga emas skrg ni. Hihi, bkn penggemar emas la katakan. Tapi untk anak dara mmg bagus belikan, boleh buat saham untuk dierang in future nnt =)

Sunday, July 01, 2012 11:41:00 AM

syok kan tgk anak2.. membesar dan membesar.. masa pun makin cepat.. tak terkejar rasannya,,

Sunday, July 01, 2012 12:36:00 PM

akak masa dulu suka gak ngan brg kemas ni. tapi sejak umah kena masuk pencuri, nafsu nak beli emas dah kurang, nak masuk kedai emas pun rasa dah tak boleh, masih teringat2 rantai akak ngan siratu yg hilang. durjana punya pencuri

Sunday, July 01, 2012 2:50:00 PM

Salam kenanl. Comelnya anak2 dara u, mesti cepat dapat menantu.

Sunday, July 01, 2012 8:50:00 PM

hee....comelje dua beradek neh:)

p/s:nana da dapat fm langkawi tu sis.tq!:)

Sunday, July 01, 2012 9:33:00 PM

rasanya kalau nak beli emas .. beli skrg kooot .. harga tengah jatuh sikit .. dlm puasa dia naik balikk ..

ekkeke opsss terlebey tahu sbb akk main jual beli saham emas ;)

Monday, July 02, 2012 8:02:00 AM

kalau nak beli... tunggu lepas raya cina nanti... skrg emas tengah mahal dan mmg akan naik lagi... baru minggu lepas akak survey 1 gram rm180... kat habib offer tolak rm5... tapi masih mahal lagi... sbb masa bulan mei hari tu 1 gram baru rm169... dan org2 kat kedai emas mmg jangka harga emas akan naik lagi menjelang puasa dan hari raya... biasanya masa ni ramai yg nak membeli... budget nak pakai raya kan... ;p

Monday, July 02, 2012 9:05:00 AM

teringin jugak nk beli tp cam tak mampu je ikut harga sekrg ni ... tp ingat nye nk potong je salah 1 gelang2 aku tu jdkan gelang alisha boleh ke ... hahaha

aku suka tgk baby pakai gelang kaki ... tp aku ingat nk beli zhulian je ..klu hilang aku tak merana jiwa....

Monday, July 02, 2012 10:51:00 AM

anak dara aku dah demand nak cincin plak...

Post a Comment