Friday, June 15, 2012

Cuti Hari Ni..Iris Macam Nak Kena Chicken Pox

Anak tak sihat ibu susah hati...




11 comments

Friday, June 15, 2012 9:45:00 AM

alorr sian iris... xpe kak, budak ni cpt sembuh klu kena chicken pox..

Friday, June 15, 2012 10:20:00 AM

adehhh..sian iris..

Friday, June 15, 2012 10:28:00 AM

alahai..take care ye

Friday, June 15, 2012 10:42:00 AM

Ya Allah takutnye aku ...
mintak lah dijauhkan dari alisha penyakit berjangkit ini ... ibumu ni dah tak cuti dah anakku .....

hopefully iris cepatsembuh....

Friday, June 15, 2012 10:58:00 AM

alorr cian nya iris...kena chicken pox ke...adehh..

Friday, June 15, 2012 11:43:00 AM

adoi..kesian kat anak dara tu klu kena tp mmg takleh nak elak kan..muka pon ala2 mintak simpati jer alahai...mak nye bersedia la mental dan fizikal kena kuat..

Friday, June 15, 2012 2:19:00 PM

cuaca x berapa nk elok skrg ni, tu yg mudah dpt penyakit...get well soon baby...comellnyer die..

Friday, June 15, 2012 2:31:00 PM

alahaiii kesiannya. moga cepat sembuh yer.. .memang betul pun.. anak tak sihat memang kita ibu-ibu ni yang susah hati kesian tengok diaorg.

Friday, June 15, 2012 3:36:00 PM

alorrr sian kat iris, moga sihat yerk...

Friday, June 15, 2012 8:08:00 PM

aduh..dh nmpk tande tu hah..cpt2la kuar sume panas tu..

Monday, June 18, 2012 10:48:00 AM

ciannye iris.. moge cepat sembuh ye iris

Post a Comment