Friday, June 22, 2012

Jiwaku Kembali Terisi


wah tajuk...kemain lagi kan...hehehe, mana aku tak gembira...bila mana nengok anak² dah semakin sehat...
nak² si anak dara kecik mek iris tu...ari ni nengok dia semakin sehat dah...
ciken poks dia pun dah makin kering...demam pun dah takde...so minggu depan adik dah leh kembali ke taska dah ni...lama dah cuti tu...

bulan ni iris dah 8 bulan kan...diam tak diam jek...cepatnya masa berlalu...dan banyak progress terbaru iris skang...suka mak nengok progress yang memberangsangkan ni...
iris dah laju merangkak...sekapan jek ilang...paling suka p kat abam dia, kalu abam mok ada lam bilik nengok boboiboy...
dah pandai duduk sendiri...asal terjaga dari tido jek, terus duduk...comel plak nengok cam gitu...
yang aku perasankan iris paling suka kaco abam dia...terutama bila abam mok dok baring....sure dia akan datang naik ke atas abam...kadang abam mok ni biarkan jek, tapi kadang bila datang hangin dia, di cepuk jek adik dia tu...beselah budak²...kalu behave sangat, bukan budak namanya tu...hehehe...

gambar pagi tadi...sibuk si abam suh amik gambar dia ngan adik...
ni baru bangun tido...nengok tu, abam pun menguap tak abis lagi...
lain benar muka dua beradik ni...

kan dah kata, pantang abam dia baring kan...
dia suka gomol² ngan abam dia...tapi abam tu, eksyen, takmo layan adik...sobs...

 adik kemain menyengih...tapi abam wat tak tau jek....mata ke tb jek kejenya...
owh abam sepet....

owh my abam mok, idung pesek...mata sepet...

dan last sekali, tentulah my bundle of joy...sayang mereka ketat²...

bila nengok anak² sehat cam gini, jiwa yang kosong dah kembali terisi...
moga kalian sehat selalu hendaknya...amin...

13 comments

Friday, June 22, 2012 10:45:00 AM

arghhhh, geramnya tgk diorg.. si kakak menten selim.. adik² membesar dgn jayanya..

Friday, June 22, 2012 10:53:00 AM

kan kan..risau tul klu anak3 sakit kan..semoga anak3 kite sentiasa dilindungi Allah..

Friday, June 22, 2012 11:07:00 AM

mmg adek suka ngan abg kot kan..alisha pun sama....sgt comey bila diorg main2 ...tp kesian kat fahim asek kena buli ngan adek je ... tak penah nk lepuk adek tu ..dah tak larat larikan diri je....

iris dah nk kena naik atas dah minggu depan.... sbb die dah lasak & aktif .... org dah boleh merangkak la katakan ...

Friday, June 22, 2012 11:09:00 AM

adehhh..comelnye lahai dieorg nieh..geram sungguh..;p

Friday, June 22, 2012 11:12:00 AM

seronok tengok si abam mok mok tu...tu kalo di dokong tu senget sebelah badan tu...abam meh umah aunty soya...aunty soya nak gomol2 gitu

Friday, June 22, 2012 11:23:00 AM

abam mok! ciknad pun minat kat abam jugak cam aunty soya ;(

Friday, June 22, 2012 11:40:00 AM

tiga2 comel-comel
mmg kan kalau ank sihat kita pun outomatik ceria,semangat.

semoga anak2 kita sentiasa sihat selalu.

Friday, June 22, 2012 11:44:00 AM

suka tengok. mcm kawan2 je mereka smua ni. best. esok iris besar boleh geng.

Friday, June 22, 2012 12:06:00 PM

alhamdulillahhhhh
mereka dah sihat terutama iris tuu
geram tgk dia senggeh macam tuu dik

Friday, June 22, 2012 1:24:00 PM

lagi lega bile arini ari jumaatkan..wiken blh gomol puas2 anak2 ;)

Friday, June 22, 2012 1:48:00 PM

sekejap jerk masa belalu yerk, dah besar dah nak dara iris tu... erm, x lama lagi leh tolong masak kat dapur kan.....

Friday, June 22, 2012 2:47:00 PM

Sumanya tomei² ☺☺

Friday, June 22, 2012 3:27:00 PM

comelnye anak2 akak.. huu..

jom baca kejap..=D
http://lolz-l.blogspot.com/2012/06/still-jahat-walaupun-dah-solat.html

Post a Comment