Wednesday, June 27, 2012

Mungkin Satu Keperluan


itu hari kat ENTRY INI, aku pernah citer yang Thermo Pot kat C4 ada diskaun kan...rege ada turun sikitlah kan...dari berapa aku tak amik tau...tapi rege selepas diskaun jadi RM99

so hari isnin lepas Thermo Pot telah selamat aku membeli....
kautim ngan hubby, dia kata, beli jelah kan...sebab selama ni, sejak adanya si kakak tu , memang aku dah guna Thermo Pot ni, sebab utama tuk bancuh susu anak yang minum FM...pastu senang nak mandikan anak3 semua pepagi...iyer, aku memang siap mandikan anak3 semua sebelum anto ke taska/tadika...termasuklah dik iris tu...hehehe....

dah tu, bila ada Thermo Pot ni kembalik...makanya tak perlulah tetiap pagi aku kena masak air lagi...
tak perlu nak top up air panas hari² ke dalam 'plus' air lagi...
ringan sikit kejaan aku pepagi raban tu kan...

jadilah kan...dari takde...cap ELBA...
berkapasiti 4.2L sahaja...

sekian...itu sahaja cerita merepek meraban di petang hari yang...
arghhh...ngantuknya...gara² tido jam 1 pagi malam tadi...eh pagi , malam...aduyaii...
kecamukan bahasa...

notadijariku: dah tu bila nak beli vakum ni....
next gajilah jawabnya...hurmm...

11 comments

Wednesday, June 27, 2012 2:22:00 PM

penting nie

Wednesday, June 27, 2012 2:23:00 PM

mmg perlu pon benda ni kakak...tak pe...vacum next gaji sebab dah dpt pelarasan gaji tahunan kan...

Wednesday, June 27, 2012 2:29:00 PM

mmg penting pun kan kalau ade anak2 kecik..

Wednesday, June 27, 2012 3:01:00 PM

Aku pon nak kena beli gak. Asal nak buat air ker nak bancuh susu ker...mesti nak kena panaskan air.

Wednesday, June 27, 2012 3:08:00 PM

aku ade vakum..thermo pot takde..air pns dlm plus tak tahan lame..mmg tiap2 mlm kene isi..vakum mmg keperluan..kite ni duk putrajaya behabuk je kan..tensen tul..

Wednesday, June 27, 2012 3:22:00 PM

kita pun ada kakak, dapat hadiah kawin.. mudah amatt

Wednesday, June 27, 2012 3:28:00 PM

sama brand umah akak.. ni je lah mampu milik... selalu tahan 3 tahun jek... akak dah pakai untuk yg kedua dah, yg pertama dah rosak..sempatla pakai 3 tahun.. yang kat rumah ni pun dah berusia hampir 3 tahun gak dah ni... tak lama rosak gamaknye..hehehe... dah ada anak2 gitula.. eh rajinnya mot hantar nursery anak2 seme mandikan ke... rajin tul

Wednesday, June 27, 2012 4:39:00 PM

bil api mahai pakai ni ... hehehe
iris pun mandi pagi...waaaaaaa alisha mkn je pagi²

Wednesday, June 27, 2012 9:37:00 PM

murah la ni
aku pasni lw nk bli brg letrik
barang menan dapat diskaun
oder under opis haha
sambil wat keje
sambil dapat diskaun

Thursday, June 28, 2012 8:16:00 AM

aku 3.5 liter sahaja..di the store..time promosi jugak..tka sampai rm90 rasanye..RM85 kot

Thursday, June 28, 2012 2:32:00 PM

akk on setiap masa ke? bil api x tinggi? sy buka on weekend je.hari biasa wat masak air pastu tutup.

Post a Comment