Friday, June 29, 2012

Updated: Nursing Wear Cap Autumnz UNTUK DIJUAL-SOLD OUT


salam semua...
selamat pagi jumaat...amik kesempatan nak buat iklan bleh...pepagi dah nak menjual...takpe, rezeki kan masuk pepagi...ok, malas nak citer panjang...itu hari aku ada beli sehelai nursing wear cap Autumnz seperti gambar di bawah ni....

dan semalam baru sampai bajunya....tapi yang menyedihkan, try tak muat...owhh my english!!! sangat sedih...
nengok tagging pun tak bukak lagi...ni baju saiz L tau...
hurmm...saiz L tapi cutting kecik...perasan badan ni kecik kut...tapi ada baju yang saiz L aku muat pakai tau...adehh sedih sangat...beli dah la mahal kut...sobs...

so dengan ini aku nak let go jelah baju ni kepada sesiap yang berminat...
aku beli dalam RM55.90 time tu ada potongan berapa persen tah...nak tau rege asal leh nengok kat SINI...

aku let go baju ni RM52 TERMASUK KOS PENGHANTARAN sekali...

condition masih baru la kan...sebab baru sampai semalam...bau kedai pun tak ilang lagi...sobs...sedih benar mak ni...beria tunggu tapi sekali tersilap saiz la plak...

nilah baju yang mak citer tu...
saiz L
L - bust up to 38"

ni contoh model kat web SINI pakai...segala keterangan bleh nengok kat situ... 

so kalu ada yang berminat bleh bitau aku kat email comot81@gmail.com

first come, first serve...sebab kalu ada yang nak, aku pos lelaju hari ni...sekian...

8 comments

Friday, June 29, 2012 8:56:00 AM

lawa la kak.. tapi saiz L.. klu M nak gak.. L terlalu labuh tuk saya huhuhuhu

Friday, June 29, 2012 9:20:00 AM

besar ke utk ko?

Friday, June 29, 2012 9:31:00 AM

cantik..malangnye daku duit yilek..lgpun sy pakai size m..huhu..

Friday, June 29, 2012 9:51:00 AM

cantik...mau boleh...bila mau bayar. ni...kikikikikiki...ala alang50 la...tarak penghantaran...amik kat umah jaa..kikikikikiki...jap mau email...

Friday, June 29, 2012 10:08:00 AM

ermm..rugi kak sbb baju tu cantek

Friday, June 29, 2012 10:25:00 AM

comel

Friday, June 29, 2012 10:36:00 AM

laaa sayangnye x muat..... cantik baju tu...

Friday, June 29, 2012 10:40:00 AM

halamak..sekali xmuat la kan..rugi3..xmuat kecik ke xmuat besau kakak?..;D

Post a Comment