Thursday, June 21, 2012

Persediaan Menjelang Ramadhan


hurmm...kembali bersiaran...hari ni keadaan aku sangat huru hara...kesana kemari menghantar barang orang...dan pada mereka² tu yang terlibat...barang hangpa aku dah pos lelaju tadi...nengoklah dijamin sampai esok ke idak...hehehe...

owhh, citer pasal ramadhan..sedar atau tidak tinggal beberapa minggu jek lagi kita akan menyambut bulan ramadhan kan...kejap jek rasa...aku paling suka bulan ramadhan...sebab tah tau naper, rasa sayu sangat bila berada di bulan ni...tah la...mungkin aku yang tacing lebih kut...hehehe...

bila menjelangnya bulan ramadhan, paling aku risokan adalah stok EBM tuk iris...aku harap stok buat dia sentiasa ada walaupun aku puasa time tu...so skang aku kena memperbanyakkan lagi stok yang ada, agar dapat menampung permintaan si kecil nanti...

sebelum keluar tadi, sempat gak aku buat 'projek' rutin...hehehe...
nilah beg yang aku dok usung hampir setiap hari time waktu bekerja lebih kurang dalam lingkungan jam 11-12tengahari gitu...
kalu ada officer atau opismate yang nampak aku bawa beg ni, sure tanya aku nak balik dah ke...
hehehe, eh tidaklah...nak wat projek biasa di surau... :p

dalam begi ni macam² ada, ada pam SPECTRA 3 kesayangan aku...ada tuala kecil, ada botol² susu yang kosong, marker, salotape...duit jek takde...sobs... 

hasil tuk hari ni...alhamdulillah...dah lama tak dapat 10oz untuk satu sesi...rasa gembira sesangat hari ni...
biasalah kan, menjadi BF mak ni ada pasang, ada surutnya..
cuma satu jek, jangan putus asa...insyaAllah , masih ada rezeki buat si anak...
amin.... 

hurmm...harap berterusan la sampai menjelang ramadhan ni...sebab ni ramadhan kedua aku kena lalui sebagai BREASTFEEDING mak...first dulu masa irfan...masa sahur tu kena amik supplement dan makanan yang secukupnya la...harap aku tabah menghadapinya nanti...insyaAllah...

notadijariku: ingat nak p nengok baby baru...tapi takde kawan la plak...ishh...

13 comments

Thursday, June 21, 2012 1:48:00 PM

InsyaAllah mudah-mudahan..

Yg penting cukup khasiat vitamin dalam badan okla..

Thursday, June 21, 2012 1:52:00 PM

Insyaallah kegigihan ibu iris Allah akan permudahkan.amin.

Thursday, June 21, 2012 1:54:00 PM

@Myra Jay
amin...

@mamyharraz
amin, moga dipermudahkan...

Thursday, June 21, 2012 2:22:00 PM

insyaallah sis

Thursday, June 21, 2012 2:28:00 PM

insyaallah cukup kak..sbb akak nye stok rsnya lg byk dr sy..sy berusaha sambil tawakal je ni..mintak2 kilang susu tak terjejas bln poso nnt..huhu..

Thursday, June 21, 2012 3:01:00 PM

Insya'allah.

Thursday, June 21, 2012 3:05:00 PM

moga dipermudahkan,..amin..saya pun risau jugak ni...baru 1st time fully bf..kalau tak cukup memang haru la jawabnya...

Thursday, June 21, 2012 3:10:00 PM

aah kan dikk
terfikir juga bila tiba pose kan
insyaallah banyak
kalau dah biasa perah dia akan sentiasa ada , kalau kurang punn sikit lah sbb pose .. ;)

Thursday, June 21, 2012 3:14:00 PM

nk tgk bb baru??????...ajak la sy yg free ni kakak...kikikikik....semangat simpn stok ebm mmg terbaik...kn blaja ni

Thursday, June 21, 2012 3:16:00 PM

insyaALLAH boleh tuh..chaiyyookk!!..hehe..

Thursday, June 21, 2012 3:19:00 PM

makan byk kurma pun bleh kan kak?
nak kasik tambah susu..

Thursday, June 21, 2012 5:01:00 PM

kena byk mkn supplement la ni .... risau jugak kan

Friday, June 22, 2012 12:51:00 PM

INSYAALLAH NIAT YG BAIK AKAN DIPERMUDAHKAN...

Post a Comment