Monday, June 4, 2012

Perut Lapar Di Petang Hari


petang² gini, di dalam kesejukan ekon yang melanda...tetiba perut terasa lapar...
terus ke pantry, mencari sesuatu untuk dimakan...
tetiba ternampak ada sebungkus pau frozen dalam peti ais...
owhh baru teringat, pau yang dibeli pada hari khamis lepas...

terus jerang air dalam rice cooker...

sebab nak kukus pau...lapo weii...walhal tengahari tadi dah balun nasi goreng kampung...hehehe... 

masa aku tengah mengukus tadi, ada sorang kapten datang ke pantry...lapo jugak dia...kemain suruh cepat pau tu masak...kesian sungguh...

berulang kali aku dok ulang alik dari pantry ke bilik opis aku ni...
akhirnya pau pun masak...
jemput makan semua... 

minggu depan ajak derang wat nasi lemak la kat opis...hehehe....

8 comments

Monday, June 04, 2012 3:58:00 PM

saya adalah pencinta pau yang tegar!!! tapi buatnya tak penah.. beli je atau mak mertua yang buatkan.. hehe

Monday, June 04, 2012 4:29:00 PM

bestnya..... siap nak buat nasi lemak ek..

Monday, June 04, 2012 4:36:00 PM

sedapnye pauuuu!!..tetibe lapo gak..

Monday, June 04, 2012 4:48:00 PM

bestnye kak pantry ko siap ade periuk nasi ...sini nan ado..microwave ade pun jahanam...gune mcm tak penah guna...jakun kot!

Monday, June 04, 2012 5:09:00 PM

camne gaya ko kukus tu??
tak pernah aku buat gaya gitu

Monday, June 04, 2012 5:26:00 PM

Rajinnya...

bak mai seketul.

Tuesday, June 05, 2012 9:47:00 AM

tgh lapar ni ngadap lak pau tu..

Tuesday, June 05, 2012 6:48:00 PM

Dok rumah gini dpt mkn pau mesti besh.... laki xdak....huewwwaaaaaaa

Post a Comment