Wednesday, July 4, 2012

Craving For Darabif Burgers


ehem...ehem...ada orang tu craving sangat nak makan Darabif burger ni...semalam masa kat floria nak beli...tapi malangnya ahbang yang niaga tu baru bangun tido...katanya...apalah ahbang ni, anak teruna tak elok bangun masa matahari atas kepala tau...rezeki lambat masuk...hehehe....

pastu hari ni, sanggup orang tu p ulang semula ke sana semata nak beli Darabif burger ni...
ok, aku kirim jelah, sebab aku tak ikut...hehehe...

ni set yang aku amik...kalu terer ce teka berapa harga satu set ni...hehehe...
nak adiah tak??? ha teka cepat..
dalam set ni ada satu tin air minuman, kentang goreng, dan burger...


ni rupa burger dia...takdelah se superb RAWANG BURGER BAKAR tu kan..
tapi best jugaklah...kenyang perut mak...hehehe...

yang craving sesangat tu...ngalahkan ibu ngandung tu...
ni budak ni...eh anak dara ni...
nengok cara dia makan...dah boleh jadi pengacara baru JJCM ni...berpasangan ngan IQRAM DIZLY tu...hahaha...
tak lain tak bukan, model tetap blog aku la kan...ihikss...

notadijariku: orang lain dah lama merasa...aku ni bila nak rasa RAWANG BURGER BAKAR tu ek...hurmm...

14 comments

Wednesday, July 04, 2012 3:43:00 PM

sedapnya

Wednesday, July 04, 2012 3:56:00 PM

tak penah dgr pun nama bege darabif tu..jakun la katekan..sy teka rm8.90..haha..

Wednesday, July 04, 2012 4:05:00 PM

ala geng la kiter kakak...pon belom try...

Wednesday, July 04, 2012 4:08:00 PM

meh nak teka set tu rm8.90 ;p

kalau betul sila belanja set beger darabif ittew ya ;)

adoyaiiinyepunn petang2 tgk beger boleh cair iman didada T__T

Wednesday, July 04, 2012 4:13:00 PM

kah kah kah .. i ngidam ni kak, kalah orang ngandung hahaha..

gemOk gle ar gmbr dr tepi hehe

Wednesday, July 04, 2012 4:13:00 PM

sedap ke ..tk pernah rs..outlet terdekat ada kt area opis...anti cuba la rawang burger bakar....yum222

cuba teka regenye rm10.90

Wednesday, July 04, 2012 4:27:00 PM

ptg ni p cari burger yg gerai la...syok jugak..terliuq tgk wei

Wednesday, July 04, 2012 4:51:00 PM

Cek suka burger nie!
Nyum2.
Dah teringin, mcm mana nie..

Wednesday, July 04, 2012 10:02:00 PM

rm6.90 kot...

Thursday, July 05, 2012 8:58:00 AM

sedapnyer burger dia, siap ade pakej lagi.. aih lapar burger lak :(

Thursday, July 05, 2012 9:10:00 AM

7.50 kot .. tatau la

kak klu pi beli burger bakar kaw tu beli ke aku 1 ..klu tak mmg tak merasa l ..huhu

Thursday, July 05, 2012 9:49:00 AM

daging beger dia mmg sedap. lgpun lowfat punye. ada 8 keping dlm rm8.90 kot beli kat giant.

Thursday, July 05, 2012 11:27:00 AM

mesti sedapkan rawang burger bakar tu

Thursday, July 05, 2012 11:50:00 AM

eh beli set tuh ada jual dekat floriatuh ek.meleleh ayak liuqnie.nak p carik arr.banyakker gerai kat floria??ker beli kat mana?

Post a Comment