Monday, July 30, 2012

Duit Raya Pertama Anak²


hari jumaat lepas...ada seorang capt ni datang ke opis...ekseli dia datang nak renew licence dia...ok jek kata aku...sebab dah lama tak ketemu capt ni sejak dia kembali semula ke syarikat asal dia...

lepas dah siap segala urusan berkenaan dengan licence dia tu, sekali dia tanya...zan, anok doh berapa oghe???
3 kata aku...(tiap tahun bertambah anak aku ek...ekekeke)...terus dia hulur beberapa keping note RM?? tu...
alhamdulillah...rezeki anak² dapat duit raya tahun ni...tu duit raya anak...lum dikira ngan duit raya maknya lagi...
ekekeke...mimpi kan nak dapat duit raya...

tapi aku konpius tul la...cam tahun lepas ada duit raya tu tuk aku...ada tuk anak²...amaun dalam RM7**.** jugak la...tu duit raya dari officer kat opis ni...lum dikira ngan duit raya di hari raya...hehehe....yang mana aku rasa tuk aku, aku guna...tapi yang mana tuk anak² tu memang aku akan masukkkan lam bank depalah kan...hehehe...

tapi yang pasti duit raya dari bos, adalah duit raya tuk aku lah...kan...

notadijariku: bila bos nak kasi duit raya ni...ekekeke...berangan itu PERCUMA...

8 comments

Monday, July 30, 2012 8:16:00 AM

yor kakak berangan itu percuma..kakakka...meh la hulur untuk syawal N ibu dier sekali...kakakkak...

pon kato berangan itu percuma..

Monday, July 30, 2012 8:21:00 AM

seronok jgk umur2 cam kita still dpt duit raya lg ek?hehe

Monday, July 30, 2012 8:27:00 AM

capt tu kelate mari ko?


ho jgn lupo deh..anok2 ambe 3 oghe jugok...deh

Monday, July 30, 2012 8:52:00 AM

duit raya utk sy ada x??

Monday, July 30, 2012 9:42:00 AM

jeles aku!!haha meh huluq cket kat aku..nak g mintak bos gaklah wit rayo.hikhik..

Monday, July 30, 2012 10:06:00 AM

meh la hulur sini kakak..nk duit raya jugak..kihkihkih..

Monday, July 30, 2012 10:26:00 AM

sama la anak2 akak, awal dah dpt duit raya. adik akak si angah, tu dia tak dpt balik raya kat kedah thn ni. so dia balik sambut puasa jo. tu pasal depa awal dah dpt duit raya

Monday, July 30, 2012 10:50:00 AM

wahhh syok la dpt duit raya dah ....

anak2 ai dpt la jugak dr driver yg bersara ari tu sorg RM5 .. alhamdulillah ..

Post a Comment