Tuesday, July 3, 2012

Ehem...Ehem....Panasnya....


dah tu kata tiap tahun p kan...tahun ni mestilah terjah...hehehe...

nah tempek satu gambar jek dulu...banyak gambar nak buh ni...kena buh watermark dulu...hehehe...

gambar berikutnya selepas ini...hehehe...

8 comments

Tuesday, July 03, 2012 1:50:00 PM

dah lame x g putrajaya...

Tuesday, July 03, 2012 1:51:00 PM

bestnie..kalau dkt leh g juga..:-)

Tuesday, July 03, 2012 1:59:00 PM

satu je gambo??..baru nak cuci2 mata..hahaha..

Tuesday, July 03, 2012 2:18:00 PM

tahun ni x pergi kot.. huhuhuhu....

Tuesday, July 03, 2012 2:25:00 PM

dah pegi dah mlm perasmian ... dah sentuh keta bini agong tp RELA tak bg amik gambo ..pilis istana tak kate pe pun ..ceit

Tuesday, July 03, 2012 2:37:00 PM

bestnye, akak last pegi pesta floria ni masa preggykan si hero kecik. punyala susah nak berjalan, peyot dah besar memboyot

Tuesday, July 03, 2012 3:27:00 PM

tak terjah lagi kak...hangat la...tak sanggup rasa nak bawak+dokong si syawal yang asik la on off saja domam tu...

Tuesday, July 03, 2012 5:19:00 PM

org kata konsep tahun nie lagi menarik!

Post a Comment