Sunday, July 8, 2012

Hari-Hari Layan Boboiboy...Tak Boring Ke Bang???



hurmm...aku plak yang naik bosan...hari2 boboiboy...asal nak tido jek, masuk bilik, pasang cd boboiboy...asal bangun tido jek boboiboy lagi...memang kemaruk kan..tapi cd citer episod lama la...hok musim kedua ni lum cari lagi cdnya...

tapi geram gak ngan mereka ni, abis cd rosak tergores sana sini...wat main cd tu macam cd tu murah benar...ishh...lepas ni donload jelah kat youtube...membazir jek beli cd original lagi...huhuhu...

pepun tuk MUSIM kedua ni,suka plak nengok banner boboiboy ni...comel la...




takpelah nak, baik layan boboiboy dari kamu layan citer otomen tu kan...huhuhu...

notadijariku: ada masanya bosan jugak cuti cam gini dok rumah jek...sobs....

5 comments

Sunday, July 08, 2012 11:05:00 AM

sama gak cam anak akak, suka sgt tgk citer boboi boy. kat umah akak cd otomen tak dibenarkan sama skali. takut aksi otomen tu, akan dilakukan kat sepupu depa yg kecik, bahaya tu

Sunday, July 08, 2012 9:19:00 PM

ok la bole geng ngan mia
dialog?sudah hapal ok..
pening aku
tab nak tgk boboi
laptop nk tgk boboi

Sunday, July 08, 2012 11:08:00 PM

abam tak layan dunia eicak?
best gak tu...
tu la, elok la die layan boboiboy, dr die layan citer merapu meraban
kite gak yg susah :)

Monday, July 09, 2012 8:43:00 AM

kuat nau pengaruh boboi boy ni kan..semua budak suke...

Monday, July 09, 2012 10:37:00 AM

ok la tu....syawal pon kemaruk gak...tp upin ipin...boboi boy sudah abis di layan..now UI pulok..mmmm...bangun tido tarik tangan bukak UI...adoi...sentiasa...

Post a Comment