Wednesday, July 25, 2012

Hurmm...Kemana Mood Aku Ni


hurmm....mengeluh panjang mak...tak tau nak mulakan dari mana...mana tah perginya mood nak berblog hari ni...lemau giler ok...

hari ni hari gaji kan...alhamdulillah...aku dah setel seme hutang piutang kekal cam bil air, astro, maxis, api dan pelbagai bil lagi pepagi tadi...mekasih kat m2u sebab bagi kerjasama...

rehat tadi ke alamanda kejap sebab nak beli hadiah buat 2 opismate yang rapat ngan aku yang akan pergi meninggalkan opis ni...sorang dapat tukar ke IPK Selangor sana...sorang lagi berhenti sebab kontrak sebagai PSH dah tamat...alahaii...rindulah nanti kat diorang tu...patah tumbuh hilang berganti kan...

pagi tadi ada perhimpunan bulanan kat opis ni...
yang bestnya masa perhimpunan tadi, tandas bahagian kitaorang di UMUMkan sebagai tempat PERTAMA bagi tandas yang ceria dan bersih untuk tandas PEREMPUAN...dan tempat KEDUA untuk tandas lelaki...
tak sangka boleh menang keduanya...sebab hias ala kadar jek pung...tak melebih...hehehe....

nak nengok rupa tandas yang dikatakan menang tu...
haaa...ni dia...

tandas perempuan...

ni kat area dalam...hijau mata memandang kan... 

dua tiga pasu pokok ni aku yang punya...
hidup segar kan...mana taknya...cukup udara...cukup BAJA semulajadi...ekekeke... 

ni salah satu pokok kesayangan aku kut... 

tandas lelaki...
bahagian dalam aku tak snap...
segan nak masuk lagi dan lagi...:p 

so jagalah kebersihan tandas kita...

notadijariku: aku makin lemau...nak BW pun lemau ni...camner????

5 comments

Wednesday, July 25, 2012 3:39:00 PM

nak wat guano kakak...lemau sesekali kan....cantik toilet..mmg patut menang ni

Wednesday, July 25, 2012 3:47:00 PM

Lemaukan bln pose nih..uhuhu..

Wednesday, July 25, 2012 3:51:00 PM

cantik ah komen box kamu babeh...

Sama gak..malas sgt rini..haizz! Opss..lari dr entry...
Cantik siut toilet..toilet kt opis kite so so jer..ekekek..:-)

Wednesday, July 25, 2012 4:22:00 PM

salam kenal..

kat kementerian mana ni?

Thursday, July 26, 2012 11:40:00 AM

Rasanya macam nampak kat Parkson Alamanda semalam... betul tak.... hehe

Nak tegur takut salah orang... :)

Post a Comment