Thursday, July 19, 2012

Hurmm...Sudah Mau Raya Kah??? Puasa Pun Belum Ni


hai semua...bertemu kembali...
sejuk nya kat opis ni kan...kemain lebat ujan kat luar tadi...skang dah berhenti kut...
pepagi aku dah cuak, anto anak² kat taska dah perasan yang langit cam agak gelap...
bila anto jek kakak kat tadika...amik...hujan turun dengan lebatnya...adehh...
hampir kuyup mak dipagi hari...terus ilang mood nak bekerja...
ok, lupakan hal itu...

ni mak nak citer satu hal ni..itu hari mak ada p ke pasar tani sana...pastu on da way ke sana, mak perasan ada satu KHEMAH besar kat tempat letak kereta bersebelah dengan pejabat BAHAGIAN PINJAMAN PERUMAHAN tu...
hati terdetik...eh, eh nak buat sales kah cam tahun² sudah...
aler yang dok orang sebut tu..MOH BELI BARANG RAYA kut rasanya...
tahun lepas kat tapak tu jugak...tahun ni tak taulah...
aku agak sahaja...
sebab besar benar khemahnya...tapi aku cam biasa...tak pernah jejak pun jualan kat situ...
ramai orang kut..rimas kekdahnya satu...satu lagi takut rambang mata, kopak duit mak..

ni khemah yang aku citer tu..
kita nengoklah nanti, apa fungsi khemah ni...
sebab itu andaian aku sahaja...hehehe...
kalu salah, maafkan saya...

hurmm...puasa, puasa puasa....
mungkin ini bukan ramadhan yang terakhir...

12 comments

Thursday, July 19, 2012 9:11:00 AM

pra la tu...huhu

Thursday, July 19, 2012 9:17:00 AM

selamat menyambut ramadan sis

Thursday, July 19, 2012 9:20:00 AM

a'ah kak..tu utk jualan brg raya..sy tiap2 thn g tp beli lum tentu lg sbb rege mahal gak kat situ..eh,tu opis sy tu..hehe..bila mau ketemu sama kakak ni?

Thursday, July 19, 2012 9:25:00 AM

dgr cerita mmg khmeah tu untuk jualan raya mcm thn2 sudah.. buat lebih awal sebab gaji org govt dpt awal kan...

Thursday, July 19, 2012 9:26:00 AM

mls nk pi lagi dah asal pi balik tgn kosong ramai sgt org ..panas lak tu

Thursday, July 19, 2012 9:27:00 AM

khemah yg sm mcm tahun² sudah.. bg perabis duit org.. huhu

Thursday, July 19, 2012 9:30:00 AM

biasak ler tu .. time2 ni ler businessman & women wat duit

Thursday, July 19, 2012 9:48:00 AM

Huihh skrg ni puasa tak tara mana pun, mknan dan jualan yg berlebihan..hihihi

Thursday, July 19, 2012 10:01:00 AM

betul lah tu mesti MOh beli barang raya tu..

Thursday, July 19, 2012 10:07:00 AM

agaknyer la tu....

Thursday, July 19, 2012 1:25:00 PM

tepat sekali Zan! weolls dh get ready set-up utk jom bli brg raya tu la..tak silap akk next week start (lepas gaji) start..

Monday, July 23, 2012 9:03:00 AM

ha ah akak perasan gak khemah besar ni masa g brekfast jumaat lepas kat kpdnkk

Post a Comment