Tuesday, July 10, 2012

Kisah Si Suami Dan Anak-Anak-Anaknya


owhh, aku jarang sangat bercerita secara spesifik pasal hubbyku nan satu ni kan...
sampaikan ada yang kata, tak pernah pun UP gambar hubby kat sini...
ekekeke, haruslah sedar yang ni blog aku...so mana leh muka hubby asyik dok menempel jek kat blog ni...muka anak² takpe...hehehe...

lagipun aku rasa takde menda sangat nak citer sal hubby aku ni...
takde yang menarik kut...ihikss...menarik dalam erti lain, hurmm...apa ek...
buntu sudah...

oklah, ni gambar hubby dan anak² kami pagi tadi...
bersungguh aku paksa hubby bergambar dengan anak3 semua...

kesayangan aku...sayang mereka ketak²...

sebabnya satu jek...ada orang kata rupa iris sama cam rupa hubby...
erkkk...apakah????
tapi yang aku tau warna ton kulit tak sama...lalala...
maafkan saya bang... :p

ce korang belek...ada sama ke... 

notadijariku: next HNI...hahaha...fengsan!!!

8 comments

Tuesday, July 10, 2012 4:20:00 PM

ada la sikit kakak

Tuesday, July 10, 2012 4:20:00 PM

sbb nenek iris tak tgk citer korea, kalu tak mesti la iris sama ngan abah dia, hehe

Tuesday, July 10, 2012 4:24:00 PM

bahana suka tengok citer korea kot.. anak2 ikut kaler pelakon sana .. hihihi :)

Tuesday, July 10, 2012 4:27:00 PM

ermmm, ada la ckit rupe abi dia kak..

Tuesday, July 10, 2012 4:27:00 PM

ye la ada le

Tuesday, July 10, 2012 4:30:00 PM

iris rambut mcm perang sket...

putih seput

Tuesday, July 10, 2012 4:34:00 PM

@cik dah faridah
perang cam rambut ibu...putih cam ibu...hahaha, kalu hubby baca berdarah biji mata dia...ekekek

Tuesday, July 10, 2012 4:34:00 PM

@Kak Izan
haha, putih jelah dapat...sepet tak dapat...hehehe

Post a Comment