Friday, July 6, 2012

Peminat Adudu Agaknya


hurmm...selamat pagi semua...
pagi ni aku ralik dok baca sal tutorial...tuk reply komen sebenarnya...tapi bila comment tu kena berkeadaan dalam embedded, bukan pop up window cam skang, aku rasa cam susah jek...so abaikan jelah...
takmo nyusahkan korang dan susahkan diri sendiri...lalala....

tadi pagi cam biasa, sebelum p keje, dok sibuk masak bubur dak iris, sempat lagi kemas beg tadika kakak...
macam² bahan yang dia nak sumbat dalam beg...
ada tu yang tak penting pun...adehh...sesekali memang kena pantau beg anak² ni...
sebab tanpa kita sedari kadang, banyak barang yang tak sepatutnya dibawa ke sekolah/tadika...
ishh...

pastu masa mengemas buku dia pagi tadi...sekali nengok ada lukisan dalam buku dia tu...
eh tambar apa ni...cam watak ADUDU jek dalam boboiboy tu...
kakak...kakak...banyak watak lain, ko minat adudu jugak ek...adehh...

tapi kira oklah kut, lukisan budak 5 tahun jek pung...
kami somi isteri memang tangan kejung...takde bakat dalam melukis...hehehe...
nengok anak panah, nilah adudu yang aku maksudnya...
adalah rupa sikit²...

tak kenal adudu tu saper...nah nengok sini...
makhluk botak berkepala 4 segi ni...

hurmm...takpelah, mana tau sok lusa leh jadi pelukis kan...
berkat orang menulis tangan KIDAL kan...

notadijariku: telinga tak dengar...idung tersumbat...adeh, seksanya selsema dalam ekon yang sejuk ni...
nak bernapas pun seksa...huwaa....

13 comments

Friday, July 06, 2012 9:06:00 AM

et tau nama dia katun hijau...xtau la plak nama adudu...huhu...
kakak mmg pandai melukis..

Friday, July 06, 2012 9:13:00 AM

@eT
hehehe, ate peminat tegar boboiboy kan...

Friday, July 06, 2012 9:24:00 AM

tu diaaa...dh tkr komen..hehe..

erkk, kan adudu jahat..

Friday, July 06, 2012 9:53:00 AM

hahah comey je kakak lukis ... pandai

die minat adudu ek ..jrg tau ade budak minat yg jahat2 ni .... heee

Friday, July 06, 2012 9:56:00 AM

adudu ttp di hatiku kata kakak..hehe..

Friday, July 06, 2012 10:00:00 AM

Pandai kakak lukis erk. Anak aku lukis org lidi tu pandailah...hahaha...

Friday, July 06, 2012 10:37:00 AM

mmg sangat kreatif...banyak2 watak..adudu dlm otak die...

Friday, July 06, 2012 10:43:00 AM

hahaahaha.. adudu yang sengal tu jugak yg kakak minat ye hahaahah...

Friday, July 06, 2012 10:50:00 AM

hahahaha..okayh pe kakak lukisan mcm tuh..kreatif..adudu pun adudu lah..;D

Friday, July 06, 2012 10:50:00 AM

Alamak xkan yg tu yg dia minat ?? Hahahah

Friday, July 06, 2012 11:03:00 AM

sye ske yaya!

Friday, July 06, 2012 2:28:00 PM

cam saya la tu tgn kidal =p

Friday, July 06, 2012 4:35:00 PM

ooo adudunie kartun dlm boboi2kan.hikhik

Post a Comment