Friday, July 6, 2012

Saya Dah Besar...Cepatnya Masa Berlalu


yey, dah besar sudah...
cepat jek masa berlalu....

11 haribulan depan genaplah umur saya 9 bulan...
raya ni dah 10 bulan...
ibu harap saya dah boleh berjalan dah time tu...
harap impian ibu tercapai...hehehe...

skang saya sangat aktif...pantang letak di bawah ke sana ke mari saya teroka...bilik air, dapur, bilik tidur dan jugak balkoni..
ibu fikir nak selamat, ibu masukkan saya dalam walker...padan muka saya...
sebab pergerakan saya terhad...dah boring dalam walker,saya akan menagih simpati ibu...
turunkan saya dari walker..pandai kan saya..

saya suka mengacau abam mok, tapi abam mok selalu 'khianati' saya...
dia tunjal kepala saya...dia tolak² saya...dia ingat saya ni dah besar sangat kut...
dah tu sakit, saya menangis jelah...
pepun saya sayang abam mok dan kakak...begitu jugak ibu dan abi...


ok jumpa nanti...rehat panjang kan hari ni...hurmm...

15 comments

Friday, July 06, 2012 10:47:00 AM

alololo..pandai iris tulis blog ye..nk amik alih tmpt ibu ke?hihi...

Friday, July 06, 2012 10:57:00 AM

Alhamdulillah, moga jd anak yg baik yer... Iris nak ambil alih tmpat ibu ker??kihkih

Friday, July 06, 2012 11:13:00 AM

aloh aloh tomeinye iris..nk tlg jagakan 3hari muleh?..larikkkk..haha..

Friday, July 06, 2012 11:14:00 AM

ni kira luahan hti iris ye.. pandai dh skang tulis entry ye.. anda mmg bijak.. nt mommy dh berani bw kete, mommy g umah iris eh.. blh bw iris jenjalan.. xkn nk bw iris nek mtr lak..

luahan hati mommy angkat iris.. hehehe

Friday, July 06, 2012 11:20:00 AM

mmg besar pun 2 kali ganda alisha hehehe
alisha masih muat bj newborn tau ..iris ni dah pakai bj budak setahun dah rasanye ..... gigi dah 3 kan ...

Friday, July 06, 2012 11:26:00 AM

meh Iris ikut mommy bercuti dengan Rayyan.. ibu tinggallah, kereta mommy tak muat dah..

alahai anak ABI sangat tau kamu ni.. hahah.. ibu, jgn jeles.. :p

Friday, July 06, 2012 12:13:00 PM

comelnya anak ibu ngan abi....salam kenal!

Friday, July 06, 2012 12:38:00 PM

iris comei!!!

Friday, July 06, 2012 1:48:00 PM

wah iris dah pandai taip blog yer... gudgel lah... hehe

Friday, July 06, 2012 1:50:00 PM

kejap je masa berlalu...
dah 9bulan ek
iris makin comel la!

Friday, July 06, 2012 2:56:00 PM

cumill saja dak tecik ni kan...cepat je masa berlalu

Friday, July 06, 2012 3:21:00 PM

tengok dalam gambar macam tak caye jer 9 bulan.... xpe.. nnt iris dah besoo iris pulak lawan abam balik okkk

Friday, July 06, 2012 4:35:00 PM

alololo cumil bangat!geram.mcm sofia=)sofia bulan nie 1 tahun..tp tak jalan lagi=)

Friday, July 06, 2012 10:13:00 PM

makin tembam pp iris.. sedap ye ibu masak..hihihi

Sunday, July 08, 2012 1:26:00 AM

Sekejab je rasa masa.tup2 dh besar.anak sy kalau ltk dlm walker lg bhya sbb dia akn pnjat walker.ltk kt bwh slain merayap, manjat pn ye gak.skrg ni nk buat apa2 pn kena tggu dia tdo

Post a Comment