Monday, July 2, 2012

Saya Perlukan Percutian


hurmm...bila agaknya dapat p bercuti ni...skang dah bulan julai pung...tapi kami sefamili lum kemana2 pun tahun ni...sian kat anak2 kan..tapi sian lagi kat aku...huhuhu...

camner nak cuti kalu si 'pilot' asyik kena keje luar jek...alahaiii....takpelah...nak buat macam mana kan...kerja diUTAMAkan...sobs...

bestnya kalu dapat bercuti ke cameron...owhhh....ohhh....

8 comments

Monday, July 02, 2012 8:05:00 PM

Siannya...✗ per, nnt free leh g cuti2..weekend pon consider cuti2 gak tue..:)

Monday, July 02, 2012 10:15:00 PM

insya-Allah, akan sampai jugak masanya tu nnt...
ntah2 lagi jauh dr cameron, huhu!
sape tau! =p

Tuesday, July 03, 2012 7:47:00 AM

booking je dulu... 'rumah penginapan tetap' tu... nanti dah ada penginapan.. kena jugak p... hehehehe.. book skang...

Tuesday, July 03, 2012 9:01:00 AM

insyaallah akan tiba ms tu nnt..bersabar n bertabah la kak..

Tuesday, July 03, 2012 10:09:00 AM

jom...ahad ni kita jumpa d cameron...

Tuesday, July 03, 2012 10:37:00 AM

akak pun sama, belum bwk anak2 bercuti. mmg teringin nak bwk depa pegi CH, asik dlm perancangan aje, sampainya tidak

Tuesday, July 03, 2012 10:45:00 AM

best nyer la dapat G cameron tu...mmm...kasi tau sama en asbeen...di pangkahnyer awai2..alahai...

Thursday, July 05, 2012 11:34:00 AM

akak..sy bru blik dr cameron!!! hehehe

Post a Comment