Monday, July 16, 2012

Tipulah Kalau Aku Kata Aku Tak Penat


lemau kan hari ni...ye, memang lemau bagi aku...lemau sesangatlah kut...
hari ni rutin cam biasa, tengahari tadi p amik kakak kat tadika anto transit...kadang dok mikir, bilakah rutin ni akan berakhir...aku capek...
malam tadi tido agak terganggu...kejap² terjaga...kejap² tak lena...
tak tau lah nape...
tapi sib baik waktu bangun pagi masih maintain...jam 5 pagi jugak...
cuma kena bangun slow² la, kalu mek sebelah tersedar ibu tiada di sisi, dia pun sibuk jugak nak bangun...
dah tu saper nak masakkan bubur dik???takde bekal kang ibu lak tak sedap hati...
ok sila tido balik...

malam tadi naper tah berkali² aku bangun buang air...rasa cam dalam mimpi nak ke bilik air...dan tak sudah² membuang...tapi rupanya terjaga, memang sah nak membuang...korang pernah rasa cam gini....
hurmm....sebab tu aku jadi lemau...nak² teman sebantal tidur di kl malam tadi..
ok fine...keje katanya...keje mana pernah habis kan...

ada ke takde ke sama jek...tarak hal punya...hahaha...sempat lagi kan...:p
hari jumaat ni nak cuti, nak balik kampung...
khamis ni kira half day la kan...
dapat gaklah berpuasa dengan mak dikampung...hurmm...

erkk...tak tau aku nak citer sal apa sebenarnya....penat...otak tak dapat berfikir dengan cemerlang...
yang aku tau rutin minggu ni agak mencabar...terUTAMA pada waktu pagi...
tu baru citer time pagi...time petang...hurmm...apa² jelah kan...
alah bisa tegal biasa...
aku sakit kepala...ada sesape kesah??? arghhh....

notadijariku: rindu plak satu ketika dahulu...dapat tido bangun lewat jam 10 pagi...hehehe...
tak mungkin masa leh diputar kembali...uhukss....

17 comments

Monday, July 16, 2012 1:37:00 PM

Kak tu besar pengorbanan kita abg ibu.....

Monday, July 16, 2012 1:39:00 PM

kesiannye kakak..sabar kayh..sebb tuh la syurga bwh tapak kaki ibu..kan kakak kan..

penah jadik mcm tuh..termimpi2 nak gie toilet tp mmg betul dh ujung2..nasib baik sempat..hehehe..

Monday, July 16, 2012 1:40:00 PM

@eima
berkorban jiwa raga..bistu saper nak berkorban untuk aku...huwaa...aku penat...sobs...

Monday, July 16, 2012 1:41:00 PM

@Falsya
hahaha...kan kan...rupanya di dunia realiti memang nak terkencing kan...kalu budak2 sah dah lencun...hahah

Monday, July 16, 2012 1:43:00 PM

owhhh, dulu bgn kul 10 ye...

Monday, July 16, 2012 1:43:00 PM

@MizzTina
time bujang dik...hahaha...boifren pun takde kan...sobs...

Monday, July 16, 2012 2:01:00 PM

sejak kawin pastu ada ank mmg rutin kita berpusing 100% darjah kan! samalah kita..semua benda supermak nilah nak kena set-up..sbb tu tak hairanlah kenapa mudah dpt amarah =P

kadang nak merungut tp pd siapa? sobs sobss

dari;
insan yg penat jugak

Monday, July 16, 2012 2:02:00 PM

@mamyharraz
tulah kan mamy...memang penat...ni yang ada 3 kat rumah tu...nak merungut??? kadang pendam sendiri jek...

Monday, July 16, 2012 2:03:00 PM

sabo ye.. kut2 kene makan supliement kut

Monday, July 16, 2012 2:23:00 PM

sama lah kita cik mot. kadang2 memang penat sangat... asik nak merungut. Pikir2 balik.. tak lama pun semua ni.. nanti anak2 dah besar... sunyiiii kita..

Monday, July 16, 2012 2:37:00 PM

insyaalah setiap pengorbanan itu ada balasan nanti...

Monday, July 16, 2012 2:49:00 PM

Erk...iyerlah, aku pon pernah rasa mcm tu, nasib tak terkucil kat tempat tido...hahaha...

AKu sedang melaluinya skang nih. Memang penat. Pengorbanan seorang ibu kan.

Monday, July 16, 2012 3:07:00 PM

sama laa... tgh sakit kepala ni..

Monday, July 16, 2012 4:22:00 PM

Sabarlah... Balasannya hanya Dia yang Maha Tahu.. semoga kita semua ikhlas..insyaAllah.,. :)

Monday, July 16, 2012 4:54:00 PM

sbrbyk2 kak...
saya tau akak kuat

Tuesday, July 17, 2012 9:24:00 AM

itula pengorbanan seorg ibu,selagi kerja umh tk beres tido pn tk lena.tp tue la kdg2 dtg jgak stress ye kan .klu kita tk buat sapa plk nk tlg buatkan...terpaksa rela jugak la.

Tuesday, July 17, 2012 9:25:00 AM

kak,jgn publish komen ni..biar kite sendiri2 je tau..sy kisah kak kalu akak skt..huhu..bertabah la kak..situasi kite lbh kurang je..pg ni sy dah naik angin dgn kerenah anak2..terus rasa tuesday blues..sy bgn awal konon nak setelkan keje2 umah tp dua beradik tu boleh bangun lak..terus tak jd apa keje..abg dgn kerenah dia,adik dgn perangai suka nanges..dlm hati duk tenangkan dr sendiri supaya byk kan bersabar...sedih mmg sedih tapi kdg2 tak terluah kak..terbuku di hati je..bila pikir sorg2 mula la tergenang air mata..melalut2 pulak sy ni..maafkan sy...

Post a Comment