Monday, August 6, 2012

Its Monday


pepagi sangat lemau...
malas nak menaip pun ye...
malas nak berfikir nak taip apa pun ye...

so kita nengok jek gambar di bawah...
terbaca masa belek membelek majalah MINGGUAN WANITA hari sabtu lepas...

so apa kata korang???

13 comments

Monday, August 06, 2012 9:49:00 AM

bantu membantula sepatutnya kot ek
sbb si suami dh bagi kbenaran bkerja..hehe..komen dr org xde suami..hihihi

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/olimpik-keputusan-akhir-badminton.html

Monday, August 06, 2012 9:50:00 AM

hurmm, mcm x adil lak..

Monday, August 06, 2012 9:51:00 AM

setuju sangat........tapi isteri perlulah bertolak ansur kan........

Monday, August 06, 2012 9:51:00 AM

sangat bersetuju.....tp tak salah kalau isteri ingin membantu suami

Monday, August 06, 2012 9:59:00 AM

tak mo setuju boleh tak...duit suami, duit isteri...duit isteri duit suami...baru ok..sesama memberi N merasa..ok tak kakak

Monday, August 06, 2012 10:32:00 AM

ikut hukum mmg betui dah tu ... tp zaman sekarang ni ... kite nk hidup bahgia nk senang ... kite perlu berkongsi & bekerjasama dlm segala hal .. lain la klu laki kite tu gaji 10-20 ribu ... itu tak de hal nk buat cam dlm artikel tu ....

Monday, August 06, 2012 11:04:00 AM

aritu dok baca gak bab ni.. puas gugel2...byk pendpt...
yg mudah dimudahkan...
hmmmm
sy amik pendpt yg kata.. klu isteri bg sebagai hadiah xpela.. bukan full duit tgung umah..duit isteri... skrg ni.. nk harap suami je tak boleh...
setuju?

Monday, August 06, 2012 11:30:00 AM

sepanjang akak kawin 14 thn ngan en. abah, kami mmg tak de masalah pasal duit ni, saling bantu membantu, tapi slalunya en. abah yg lebih byk memberi pada akak, akak ngan sukahatinya menerima...hahahahaha.

akak amat bersetuju dgn pendapat eima

Monday, August 06, 2012 11:44:00 AM

memang betulpun tapi sebagai suami isteri isteri boleh meringankan sedikit beban si suami..tapi jgnlah plak bagi semuanya n jgn plak kedekut sangat..nnt suami sakit kita gak isteri susah..hhehe

yang mana berat pikul sama2 ringan jinjing sesama=)

Monday, August 06, 2012 11:52:00 AM

dtg lagi sis..haha..jgn marah..huhu

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/cantiknya-kurma-puasaku-kali-ini.html

Monday, August 06, 2012 12:07:00 PM

setuju2

Monday, August 06, 2012 1:17:00 PM

owh gitu eh?... erm, tapi zaman sekarang ni baik la give n take, sama memberi sama merasa kan... baru hidup aman sejahtera bersama..

Monday, August 06, 2012 2:01:00 PM

yup2.. senin yg sgt2 maleh nak kejo

Post a Comment