Wednesday, August 15, 2012

Kusyuknya Dia


pagi tadi dia bangun awal sangat...
ibu sibuk nak buat keje, dia sibuk minta di layan...
lastly kasi dia nengok UPIN IPIN dulu di nset cokia ibu...

nengoklah betapa kusyuknya dia...

ibu amik gambar pun tak layan... 

panggil dua tiga kali baru dia menoleh... 

dah penat duduk, meniarap plak...baru best nengok 'wayang' kecik... 

dan semakin kusyuk... 

anak anak sekarang kan...
dah semakin terdedah ngan dunia IT kalu nak dibandingkan dengan kita dahulu...
how lucky they are...

notadijariku: lemau nak kerja ni weiii....

11 comments

Wednesday, August 15, 2012 9:00:00 AM

hehehe..ralit tgk upin ipin ye dak iris.. buat xtau je..

Wednesday, August 15, 2012 9:05:00 AM

olo,tomeinyo anak dara ni..nmpak mcm besar dah iris..tak tahan siap lapik bantal kat dada tu..ehehe..

Wednesday, August 15, 2012 9:07:00 AM

yelar..ank saya tgk org main tab ke ipad ke..trus mntk kt abh dia suruh bli gitu jgk..ingat mcm bli aiskrim je ek..hehe

Wednesday, August 15, 2012 9:13:00 AM

lemau la..dah nak coti....mood raya pon dah datang kan...mmmm.samo la ngan syawal kakak...

Wednesday, August 15, 2012 9:19:00 AM

anak3 aku pun gitu..klu tgk katun ape pun la klu dipanggil 2/3 kali br la toleh..aku pun lemau wei nak keje..mlm ni nak blk da..tak nak wat keje arini la leh tak..hehehehe..

Wednesday, August 15, 2012 9:20:00 AM

bdk2 kecik suka la layan upin ipin..kemain kusyuk

Wednesday, August 15, 2012 10:07:00 AM

seronok tgk gelagat anak2

Wednesday, August 15, 2012 10:38:00 AM

AMBOI AMBOI KEMAIN LAGI SI BUM BUM NIE NENGOK UPIN IPIN..

CIK MOT SELAMAT HARI RAYA TAU MAAF ZAHIR N BATIN..HATI2 BAWAK KETA K=)

Wednesday, August 15, 2012 11:28:00 AM

kemain iris.. alisha buat lempar je hp tu... tk pun ketuk pala org

Wednesday, August 15, 2012 12:00:00 PM

sronok tgk gelagat anak2, sungguh cumel

Wednesday, August 15, 2012 1:24:00 PM

comel iris..belum lg gadget lain tuh..hehe..

Post a Comment