Friday, August 3, 2012

Paddle Pop


gambar lama...sebelum puasa kut....
ternampak ada dalam draft...so harus di publish ni...
rugi kalu tak publish...entry tanpa gambar adalah sangat tidak COOL...

hurmm...korang suka makan eskrem??? mestilah suka kan...
kalu aku plak, paling suka dengan aiskrim PADDLE POP yang corak pelangi tu...
sangat nostalgia aiskrim ni...cam ada sentimental value gitu...

tiap kali nak amik kakak di tadika...
bila dahaga, singgah di petronas...cari aiskrim...
haruslah beli dua..satu tuk anak, satu tuk mak...

nengok mama bosan sedang menikmati aiskrim beliau...
eh yang pelangi tu mak yang makan...

notadijariku: puasa + panas di luar...dapat makan aiskrim enak ni...nyamannya rasa...gulps...telan air liur mak...sobs....

14 comments

Friday, August 03, 2012 11:16:00 AM

sedap eskrem nie..suka gak..:-)

Friday, August 03, 2012 11:23:00 AM

kakak saya lebey suke yang hijau tu..sllluupppss...terbaik sejuk je kena kat tekak ni

Friday, August 03, 2012 11:24:00 AM

mintak ckittttt!!..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/ending-deejavu-yang-tetiba-diubah.html

Friday, August 03, 2012 11:31:00 AM

kita pun suka yang pelangi tu...aishh...pose2 ni...nampak sedap pulak...hahahah

Friday, August 03, 2012 11:32:00 AM

paddle pop paddle pop super duper nyummy..hahaha..

Friday, August 03, 2012 11:35:00 AM

pedel pop eskrim feberet spjg zaman... sejak skolah kan eskrim ni....

Friday, August 03, 2012 12:08:00 PM

Dedua eskem tu fav. aku.

Friday, August 03, 2012 12:51:00 PM

dugaan....dugaan..hehe =)

Friday, August 03, 2012 1:19:00 PM

aku suke padle pop
mia suke solero hehe
asal aiskem dtg sure dia nk solero

Friday, August 03, 2012 1:49:00 PM

suka padle pop pelangi jugak..bau aikrim tu mengingatkan kenangan dulu2 alahai rindunyaa

Friday, August 03, 2012 2:03:00 PM

kalu dapat yang ada coklat kat luar tu lagi heaven... nyum nyum

Friday, August 03, 2012 2:42:00 PM

saya pun suka aiskrim pelangi tu.. rasa dia memang nyaman.. :D

Monday, August 06, 2012 11:45:00 AM

wahhh sodapnya makan sekerim..sejukkan tekak..huh nak2 bila panas..tapi nie bleh mkn bila buka..hikhik

Monday, August 06, 2012 11:45:00 AM

wahhh sodapnya makan sekerim..sejukkan tekak..huh nak2 bila panas..tapi nie bleh mkn bila buka..hikhik

Post a Comment