Wednesday, August 15, 2012

Sudah Melebihi


dua dua hijau....

kepada bloggers yang PUNYA MINAT sama dengan aku...
dan ada yang email aku pasal ni...
dan berminat nak buat pertukaran sampul...
urusan akan dijalankan selepas raya la ek...
hehehe...
sekarang masa dah suntuk...

notadijariku: murah rezeki tahun ini...

19 comments

Wednesday, August 15, 2012 10:37:00 AM

banyak tue

Wednesday, August 15, 2012 10:43:00 AM

aku ada 2 peket je xckp

Wednesday, August 15, 2012 10:45:00 AM

dapat sampul raya avon, warna kuninggggggg

Wednesday, August 15, 2012 10:49:00 AM

sy guna thn lepas punye sampul..thn ni dpt i paket je..tu pon sbb beli brg kat guardian..huhu..

Wednesday, August 15, 2012 10:52:00 AM

alhamdulillah murah rezeki,,,

Wednesday, August 15, 2012 10:56:00 AM

sampul melebih duit raya dah ....

Wednesday, August 15, 2012 11:11:00 AM

Banyak tu. Aku baru dapat 2 peket jer. Mana cukup.

Wednesday, August 15, 2012 11:38:00 AM

nak nak nak..nak sekeping je jadik la tp nak yg ade isi..hehehe..

Wednesday, August 15, 2012 11:43:00 AM

oo patut lerr..mau wat keleksi...heheee...

Wednesday, August 15, 2012 12:07:00 PM

kaler hijau. sampul dari mana tu..?

Wednesday, August 15, 2012 12:08:00 PM

Boleh la nnt nak g beraya dgn cikmot.. Hihihi. Dpt anpau cntik :p

Wednesday, August 15, 2012 12:08:00 PM

banyaknye..nak sikit...

Wednesday, August 15, 2012 12:37:00 PM

hoho terbaik..
bnyk koleksi tahunni ek heee

Wednesday, August 15, 2012 12:39:00 PM

alhamdulillah, banyaknyer.....

Wednesday, August 15, 2012 12:40:00 PM

eh..eh...tuan punya blog pun suka kumpul sampul wit raya ek..?

=sama lah dengan kitew=

hehe...ok..i follow~~i follow~~~

nanti bila tiba musim pertukaran habaq mai la noo..buat entry satu..
hehe..

salam perkenalan...!

dan selamat hari raya..!
:D

Wednesday, August 15, 2012 12:42:00 PM

wow..byknyer sampul ..huhu

Wednesday, August 15, 2012 12:57:00 PM

kalo yg ada isi aku nk
nnt pos ke aku 1 sampul ek
hehee

Wednesday, August 15, 2012 1:09:00 PM

kita pun banyak..

tapi smpul je la.. hehehe

Wednesday, August 15, 2012 3:00:00 PM

ahkakkkkk...

banyak nya akak dapat????
kalau kat area sini, dorg bagi sebungkus sorg jer...

kedekut tau...hehe

Post a Comment