Monday, August 13, 2012

Tahun Sudah...Dapat...Tahun Ni Pun Dapat Jugak...


cam biasa, tiap tahun pasti aku akan UP citer sal kek lapis yang didapati secara PERCUMA ni...sempena nak raya ni kan...boleh nengok entry sebelum sebelum ni kat SINI...

so tahun ni Alhamdulillah...masih ada rezeki buat aku...minggu sudah dapat...
terima kasih kepada si pemberi...
orang yang sama jugak yang memberinya...
hehehe...

ada 6 blok keklapis yang masih tersimpan kemas di dalam peti...
tunggu nak raya ni baru potong kut...
seronoklah orang kat penang...dapat makan kek lapis sarawak tahun ni...

yang ni tahun sudah punya...
beraneka corak, warna dan rasa...

nak makan kek lapis, jemputlah beraya di rumah ye...tapi bukan disini...nun di BUKIT MERTAJAM, PULAU PINANG sana...

notadijariku: korang suka makan kek lapis??? aku tak suka sangat, ada yang manis...tak menahan nak telan...hehehe...

17 comments

Monday, August 13, 2012 10:57:00 AM

fahim yg suka ... heheh

Monday, August 13, 2012 11:09:00 AM

akakkkkkkk...nk la jugak

Monday, August 13, 2012 11:13:00 AM

ko xsuke kasi aku la..heee

Monday, August 13, 2012 11:26:00 AM

sedapnye....kalau kasik nana jgn lupe kasik sini jugek..hehehe..

Monday, August 13, 2012 11:34:00 AM

rezeki dpt kek lapis sarawak

Monday, August 13, 2012 11:55:00 AM

Ros suka sgt,,.. Bukit mertajam?? Kat mana tu?? Dh dekat... Hahahha

Monday, August 13, 2012 12:05:00 PM

Cik Anis pun suke.. cantik2 pulak tue

Monday, August 13, 2012 12:14:00 PM

sker makan kek lapis .. sebab ada gak yg kurang manis nie... sebab akak pun xleh sangat manis2... janji senyuman mahu manis.. :)

Monday, August 13, 2012 12:54:00 PM

tidak!
makruh puasa saya!
haha

Monday, August 13, 2012 1:38:00 PM

sedapnyer kek lapis, suka makan tapi kena sulam ngan air masak untuk ilangkan rasa manis tu.. hehe

Monday, August 13, 2012 1:56:00 PM

tak berapa sangat...selalu jugak makan actually..tapi manis sanagt

Monday, August 13, 2012 2:39:00 PM

aku suke gak kek lapis
tp suke gitu2 je la
ada yg mcm rasa rempah tu aku kureng sket

Monday, August 13, 2012 3:08:00 PM

wah..meriah..ayu sikit2 boleh la..tapi suka tengok sbb cantiks..

Monday, August 13, 2012 9:53:00 PM

wahhh meriahnyeee dikk
sedap nie ..
kalau dekat sure raya akk terjah punyeee ;))

Tuesday, August 14, 2012 7:42:00 AM

untung la kan.. dapat setiap tahun.. :)

Tuesday, August 14, 2012 1:57:00 PM

kita suka yg masam2 manis. kalau dpt satu role tu mmg tak ajak org lain mkn dah.

Tuesday, August 14, 2012 3:57:00 PM

wahh wah berwarna warni2..

Post a Comment