Friday, August 10, 2012

Teaser...Ini Bukan Baju Raya


petang semalam tailor kol...kata baju dah siap...
ritu aku dah p amik pun kesemua baju raya kami anak beranak...
tapi baju si adik tak muat...sendat kat bahagian dada...
so tailor kata kena otter sikit...
ok kata aku...

dan semalam lepas balik keje terus ke rumah tailor...
puashati baju yang baru dibuat ni...
comel jek...yang penting ianya adalah warna KUNING...warna raya tahun ni...hehehe...
ekseli cam aku citer itu hari, kain pasang ni patut dibuat baju aku, tapi dah tailor tu tersilap paham, dia potong kain tu jadi baju kedua anak dara tu...adehh...nampaknya lepas raya kena p balik NAGOYA, cari kain yang sama...untuk dibuat baju kurung si ibu...leh pakai untuk raya haji...kan...

nilah bajunya...aku suka tang leher dan lengan baju tu...
kali ni suh buat lengan bergetah...senang sikit untuk budak² kan...
ni nak kata baju kurung ke tak aku tak tau...sebab takde pesak pung...
tapi leher baju kurung...

dan cam tahun sudah, untuk budak² aku suh tailor buatkan seluar...
malas nak pakai kain...budak lagi pun...
bukan takat meke yang rimas...aku yang nengok pun rimas...
so senang citer, kita pakai seluar kan mudah... 

balik tu, terus pakaikan kat si anak dara...
nak nengok gimana kah rupanya...
ok ce skrol di bawah...

*





*





*





*





*





*





*





*





*





*

taraa....punyalah susah nak snap...dok tak diam...
bunga sekuntum atas kepala tu, asyiklah dia nak buang...tak kasi can langsung ibu nak make over dia...
huh... 

ok tak puashati kan nengok gambar kat atas...sebab tak nampak keseluruhan kan...
ok ni gambar AGAK penuh...
skrol la lagi...hehehe...

*






*



*






*






*






*






*






*

taraaaaaaaa....
so dah bleh beraya ke belum ni...hehehe... 

selamat hari raya semua...
cehhh...awal betul...
puasa lagi seminggu la...

tapi yang pasti, ini BUKAN BAJU RAYA...hehehe...

notadijariku: owhh dah 21 ramadhan hari ni...

15 comments

Friday, August 10, 2012 9:53:00 AM

boleh sgt dah beraya si comel nih..
baju pong lawa..tuan badan pun comel loteh..raya ni rayalah yg geram nak picit2 si kecik nih rasanya.

Friday, August 10, 2012 9:54:00 AM

hehehe...cute!!!!
gerammm...

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/pengalaman-naik-lif-bersama-ketua-polis.html

Friday, August 10, 2012 10:02:00 AM

ololo,comeinyo si iris ni..dah lulus tu utk beraya..hehe..

Friday, August 10, 2012 10:02:00 AM

comel..comel.. dh boley raya dh... nt mommy dtg umh yer..

Friday, August 10, 2012 10:09:00 AM

alahai iris comeynye kamu ....
iris jgn buli alisha tau ... kena kawan alisha die die .. br je kena hantar atas .... cekgu yani kate alisha hepi sbb iris ade ...diorg kawan ber2 kot....

Friday, August 10, 2012 10:31:00 AM

alolooo tomeinya mcm dah pandai jalan je gayanya

Friday, August 10, 2012 11:35:00 AM

kiut miut

Friday, August 10, 2012 11:49:00 AM

comeiiinyee dia...:)

Friday, August 10, 2012 11:56:00 AM

ya allah comelnya

Friday, August 10, 2012 12:43:00 PM

alahai comelll sangat dia

Friday, August 10, 2012 12:46:00 PM

comella iris... dah x sabo nak raya yer...

akak pon tak sabo nak pakaikan zalea baju kurung gini gak... hehe

Friday, August 10, 2012 12:57:00 PM

ala so sweet kakak oit anak kamoo ni

Friday, August 10, 2012 12:58:00 PM

ya ampun!!!..comelnye iris..nak kidnap leh?..

Friday, August 10, 2012 11:16:00 PM

tak pterpikir saya nak kasik nayli pakai baju punjabi cam iris ni...comey la pulak.. baguih btul akak ni tau! =p

Sunday, August 12, 2012 8:28:00 AM

alahai menantu...ehehehe


walau apa pun aku suka tgk budak2 pakai baju kurung betul2...tak nampak rimas...jgn la yg beso gedebeh..yg tu merimaskan..

Post a Comment