Tuesday, September 25, 2012

Bukan Mudah Nak Puaskan Hati Semua Orang...


Memang tak mudah kan...
nak2 dalam hal melibatkan pembikinan sebuah drama...contohnya... 
Tadi aku baru je terbaca status seorang teman yang tk suka dengan watak hawa dalam drama ADAM DAN HAWA tu yg suka terjerit2...katanya...
kononnya tk sesuai ngan watak adam yg romantik...hehe...alahai...tk baca novel ye kak...
dlm novel pun itu memg karakter dak hawa tu...amboi dak lg ek...kelas...cm kenal sgt tu... 
Tu satu...dulu masa awal awal kemunculan drama ni,ramai yang tak puashati dgn pemilihan nadiya nisa sbg hawa...katanya tk cocok ngan abam aaron...

amboi...janganlah nilai seseorang dari rupa...tapi nengok pada bakat dia...
mungkin ada sesuatu yang ada pada dia yg buatkan dia istimewa dimata pengarah kan...
sebab tu dia dipilih jadi hawa kan...bukan pelakon lain...
pepun yg selayaknya jadi 'hawa' buat Aaron Aziz tu hanyalah diyana halik la...
sib baik DH bukan pelakon...kalu idak mang makan hati la pelakon wanita yg ada tu...sebab tk pat jadi heroin AA dalam drama...kan... Eh panjang dah aku merepek memalam ni...
penat jari telunjuk menaip kat nset ni...pepun berbalik kat tajuk...sukar kan nak puaskan hati semua orang...so...belajarlah utk menerima apa yang ada...huhuhu...

aku suka satu komen kat youtube sana...
mereka sesuai sgt dlm cerita nii..nadiya mmg layak utk watak ain yg merupakan seorang wanita yang lemah lembut n malu2 kucing gituu... semua org akn bg tanggapan pertama yang kurang baik utk dia...sbb dia org baru dlm industri..lebih2 lagi dia dgandingkan dgn hero melaya nombor 1 skrg nii...... bila kita letakkan diorg sama level, kita akn nmpak keserasian tuu.... give her a chance to prove what she can do and what she is....and i think she is so talented.

notadijariku: wahai mata, pejamlah...esok kejeeeeeeeeeeee....arghhh....

11 comments

Tuesday, September 25, 2012 9:45:00 PM

nadiya nisa' dah sesuai sgt utk bwk watak hawa..best

Tuesday, September 25, 2012 11:40:00 PM

betul tu , susah sangat nak puaskan hati org . ade je yang tak puas hati .

Tuesday, September 25, 2012 11:41:00 PM

mmg sesuai sgt2 nadiya dgn watak tu..ermm..DH tu sape ye..?

Wednesday, September 26, 2012 12:42:00 AM

Ler...ape je..okayh pe nadiya nisa berlakon..sgt3 kene ngan watak ke hape tah..hurmmmmm...itu la kan kakak, mmg ssh nak puas hati org...nasib baik abg aaron i tuh punye lakonan dh puaskan hati aiiii..wahahahahaha..

Wednesday, September 26, 2012 7:32:00 AM

actually aku ada baca satu sumber katanya pemilihan watak ain hawani adalah dipilih sendiri oleh penulis novel.. yelah, pada aku nadiya nisaa ada rupa gadis kampung.. memang sesuai sangat dengan watak.. and nampak tegas dalam kelembutan. dah kalau 'gadis kampung' tapi rambut blonde ape kehal nye yeop??? hihihi..

Wednesday, September 26, 2012 8:12:00 AM

@Mrs. Mel

aku setuju ngan ko mel...
dulu tu, si maya karin dipilih jadi izzah pun orang pertikaikan...alahaii...
macam2 tau...

tapi mel, gadis kampung skang lagi MODEN tau...bukan takat rambut blonde dah...lalala...

Wednesday, September 26, 2012 8:26:00 AM

yg byk komplen n kondem ni bute seni kot.. dh penulis novel tu pilih nadiya, n bila tgk, sgt sesuai dia berlakon.. psl jejerit tu lak, mmg sah xbaca novel.. citer ombak rindu yg tah pape tu xde lak nk komen... haihhh..

Wednesday, September 26, 2012 8:26:00 AM

sape nadiya nisa....
alahai aku ni tatau ujung pangkal sbb novel tak baca drama pun tak tgk

Wednesday, September 26, 2012 9:25:00 AM

sy tak tgk lg cite adam dan hawa tp novel dah bc dah..hurmm,asik la terlepas ketapi nih..

Wednesday, September 26, 2012 9:45:00 AM

aku je yg tak tgk2 lg drama ni huhu

Wednesday, September 26, 2012 10:38:00 AM

ye la..x semua org leh puas hati , manusia kan...mcm2 tanggapan...

#tp tu la..x tgk pon ceta nie..hikss

Post a Comment