Monday, September 10, 2012

Gambar : Sambutan Hari Raya Jabatan


ok, sambung balik citer yang tertangguh di ENTRY NI itu hari...
hajatnya nak up hari jumaat lepas...
tapi kelemauan melanda diri la...
punyalah jadi malas sampai nak edit gambar pun malas jugak...

so mari kita nengok gambar yang ada...beserta cerita bergambar...
macam tahun sudah jugak kan...seperti di entry ini...sektor aku ditugaskan untuk menyediakan char kuey tiaw untuk para jemputan...
so cam biasa, pepagi tu pada hari kejadian yakni pada 6 September 2012 yang lepas...
kami turun ke dewan bawah...sebab nak buat deko² untuk jamuan raya...
eh malas la nak citer panjang lebar...
dah kata cerita bergambar kan...
so mari nengok..

kemain bersungguh aku dan opismate deko² untuk bahagian sendiri kan...

lampu kelip² tu siap kami buat tulisan SOP...bermakna SEKTOR OPERASI PENERBANGAN...
eh itu sektor aku...hehehe... 

tak lama kemudian...taraaaaaa...dah siap pung...
kosong jek meja ni kan..meja orang lain kemain meriah dengan makanan semua...
dah tu, ate CKT nya digoreng di luar...hehehe... 

sebelum acara bermula, haruslah ada gambar semua... 

ni jelah antara mak dara, dan anak dara SOP yang tinggal...yang lain seme dah berhijrah ke opis lain...sobs...eh tetiba aku rasa sedih...persal ek... 

the only CAPTEN yang turun padang...capt yang lain sibuk berseminar...hehehe... 

dia nak jugak bergambar ngan aku...ok, mari layan... 

ari tu lambat aku makan tau...
sebab dok menjaga ckt kat luar...
kena pantau sebab  orang beratur ramai nak amik ckt yang baru siap digoreng kan...
nampak cam aku sangat lapar kut...
hahaha.... 

pastu rasa cup cake sikit...aku makan icing jek...adeh, punah diet aku tau... 

gambar reramai haruslah ada kan...baru nampak hapPENING kan...lalala.... 

masa aku tengah sibuk² tu my boss panggil...aku ingatkan wat per...rupanya dia nak ajak bergambar...
alahaiii...so layan sudah... 

tu jelah citer sambutan raya itu hari...
nanti sambung citer p openg house pulak...

notadijariku: cam biasa, MONDAY BLUES...lalala...

10 comments

Monday, September 10, 2012 9:15:00 AM

seronoknya

Monday, September 10, 2012 9:22:00 AM

mmg meriah...saya punyer khamis ni..moga sempat la nak berjemah ni

Monday, September 10, 2012 9:41:00 AM

meriah!!!

Monday, September 10, 2012 9:48:00 AM

Kept ke yg pasang lampu tu ... hebat ...


syok nye dpt mkn2

Monday, September 10, 2012 9:51:00 AM

bez gile weh
aku opis kecik je
xde jabatan2
igt nak deko2 gak
tp malas la hahaa

Monday, September 10, 2012 10:12:00 AM

Sobs sobs.. Tgk gambar jelah..

Monday, September 10, 2012 11:00:00 AM

huhu opsi aku ni x tau la buat ke idok jamuan raya thn ni
org pn ada la 5 ketoiii

ngelip2 jamuan korg

Monday, September 10, 2012 11:10:00 AM

sedapnyer chakuetiow..... nampak meriah

Monday, September 10, 2012 12:05:00 PM

sronok..meriah

Monday, September 10, 2012 3:26:00 PM

bestnye lahai kalau ade opis mcm nie..hehe..

Post a Comment