Friday, September 21, 2012

Jubah Mengandung


salam semua...lambat plak aku bercerita hari ni...
ekseli takde idea la nak citer sal apa...
boring gak asyik nak citer hal yang sama...
huhuhu...tapi takpelah aku citer hal lain plak...

hal hari ni  pasal jubah mengandung...
eh bukan aku yang mengandung...no...no...no...lum tiba masanya lagi...
tapi jubah yang aku pakai masa mengandung itu hari...

sebenarnya ari ni aku pakai jubah...
ada opismate tanya jubah ke baju kurung kan...
so ia adalah jubah...
alkisahnya jubah ni aku tempah kat tailor di jalan chow kit masa raya tahun lepas...
ate nak sedondon ngan anak dara kan...
dan masa tu aku tengah mengandungkan dak iris...
aku bitau siap² kat tailor tu yang aku nak jubah bukan baju mengandung...
sebab lepas abis pantang leh pakai balik...
leh la pakai p kerja untuk hari jumaat or hari² yang aku rasa boleh memakainya...
hehehe...

malas dah nak citer  panjang...
nilah jubahnya...
sedondon ngan anak dara kan...
gambar raya tahun lepas..masa ni pakai dengan shawl kut...

dan ni gambar hari ni...
ekseli jubah ni agak LONGGAR dan LABUH jugak dengan aku bila 'perut' dah tak menonjol cam tahun sudah...
tapi takpelah, malas nak p otter lagi...
do pakai jugaklah...dah tu, kalu ketat² bukan dipanggil jubah la kut...
hehehe...
eh ni tudung bawal plak ek...asal pakai...sudah...

masa mengandung tahun lepas, aku ada beli satu jubah lagi...kaler pink/purple...
tapi bila aku ukur saiz ngan jubah yang aku tempah ni...
agagaga, jubah yang aku beli tu lagiiiiiiiiiii besar...
alahaii...memang nak kena otter...kalu aku pakai jugak, memang terserlah la ke'besarannya...
tenggelam ngan badan mak yang kecik ni...
eh kecik ke...pang!!! perahsan...hahaha...

ok abis citer...

selamat hari jumaat semua...

notadijariku: pesanan khidmat masyarakat untuk diri sendiri...berbelanja ikut slip gaji sendiri tau...
arghhh gaji lambatnya...huwaaa...

11 comments

Friday, September 21, 2012 10:18:00 AM

samala..tension gji selasa depan..weekend ni dok umh diam2..hehe

Friday, September 21, 2012 10:23:00 AM

pasnie kalau ngandung lagi leh recycle je kan jubah tuh..larikkkkkk!!!..lalalala

Friday, September 21, 2012 10:29:00 AM

lambatnya gaji stress

Friday, September 21, 2012 10:34:00 AM

ala, citer la byk2 pasal anak2
saya suke jek bace..:)

Friday, September 21, 2012 10:39:00 AM

jubah skrg ni dah jadi trend.. pakai je.. tak kesah time bila.. dtg ofis pun ok.. time ngandung ke tak.. semua ok. kalau dulu ye.. asal pakai baju labuh, org tanya.. ngandung ke.. hehehehehe

Friday, September 21, 2012 10:44:00 AM

jap akak ngndung ke x sbnrnye ni? tak phm...he he

Friday, September 21, 2012 10:52:00 AM

cantik ..
otter aje kannnn
x pakai sayang lak ..;)

Friday, September 21, 2012 11:14:00 AM

kita pon ada jubah pakai masa mgndung...tp ritu sj pakai...ada plak yg menegur...eh mgndung plak ke? hahaha...sbr je ahkak...

Friday, September 21, 2012 11:31:00 AM

sama laa.. pakai jubah juga...

Friday, September 21, 2012 1:19:00 PM

Jubah pling selesa klu pregnt... Cikmot leh tmbh dh tu...iris dh setahun..ekekeke...

Saturday, September 22, 2012 7:20:00 PM

ok la tu kan jubah boleh pakai time ngandung dan time tak ngandung..

Post a Comment