Monday, October 1, 2012

Kahwin Ganti


Sejak bsalinkan iris aktiviti membaca seolah telah aku lupakan..
.mungkin masa tu tak terkejar kut dengan masa bila bilangan anak bertambah...
.padahal masa mengandungkan iris...
inilah hobi yg setia menemani pada setiap malam....
membaca novel... 
Malam tadi gigih aku mengabiskan bacaan sebuah novel br...
KAHWIN GANTI...Mengisahkan adik yg terpaksa menjadi pengantin lelaki bg menggantikan abg KEMBARNYA yg hilang dihari pernikahan...not bad citenya..semalaman aku bleh abis...


notadijariku: bulan ni sedar tak sedar 5 buah novel baru aku TERbeli...erkk...ter tu tak sengaja kan...
makan novel la aku bulan ni gamaknya...huhuhu....

4 comments

Monday, October 01, 2012 8:31:00 AM

abgus ade minat mebaca sbb leh jd cth utk anak2 supaya minat mebaca jugak ....

Monday, October 01, 2012 9:10:00 AM

kak, pinjam!!!

Monday, October 01, 2012 10:08:00 AM

salah sorang yg buat kite terjebak adalah kakak..pasnie nak serang bookstore..wahahahaha

Monday, October 01, 2012 10:33:00 AM

sama jugak cam akak, tak boleh singgah book store, semua stori books nampak best ja, semua rasa nak beli

Post a Comment