Monday, September 24, 2012

Lagu Berhantu


memang parah...
lagu berhantu bagi aku buat masa kini...
gara gara Adam Hawa kut..

tapi aku memang salute ar ngan vokal dak hafiz ni...
memang mantap...
tok ti punya vokal tu tak leh disangkal lagi la kan...


Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

Korus:
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Hoo uuu..

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali

[Ulang Korus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta..

12 comments

Monday, September 24, 2012 2:58:00 PM

aku lagi suke lagu teman pengganti nyanyian black + malique..huhuhu..

Monday, September 24, 2012 3:02:00 PM

sama ngan anum suka lagu black nie

Monday, September 24, 2012 3:22:00 PM

betul tu mmg berhantu lagu ni. anak2 akak dah boleh hafal pun gara2 citer adam dan hawa tu

Monday, September 24, 2012 3:35:00 PM

Suke3 lagu nir..repeat 10kali pun tadahal lg..mmg berhantu..hehehe..

Monday, September 24, 2012 3:47:00 PM

mmg berhantu lagu ni.suka sejuta kali ;)

Monday, September 24, 2012 3:52:00 PM

suke lagu ni!!!

Monday, September 24, 2012 4:08:00 PM

kena blocked tak leh dgr patu jrg buka radio dlm keta...hehehehe

Tuesday, September 25, 2012 8:52:00 AM

salam
Salam kenal cikm0t..
Sya suka lagu rock..

Tuesday, September 25, 2012 8:52:00 AM

salam
Salam kenal cikm0t..
Sya suka lagu rock..

Tuesday, September 25, 2012 11:47:00 AM

dgr gk lagu ni..sedap...

Tuesday, September 25, 2012 2:40:00 PM

mmg best lagu ni..

Tuesday, September 25, 2012 4:44:00 PM

suka jugak!

Post a Comment