Monday, September 24, 2012

Mad Markets


Hurm...minggu lepas br aku perasan akan adanya rancangan ni...
sebelum ni memg tk pnah tahu dan memg tk amik tahu..
.itu hari ms dok tekan chanel sana sini perasan kt rancgan ni sebab hosnya mcm aku kenal...
mana tk kenal kan kalau hosnya si HANIS ZALIKHA tu...
blogger popular tu walau blog dia jaranggg skali aku jenguk...
boleh dhitung dgn jari la...
huhu...dh tu dia tk pnah pun mai blog aku...
ceh bajet mcm aku blogger fofular kan...pangg!!!...
lempang diri sendiri...huhu... 
Kalu ada yg tk kenal sape blogger tu..ce korg gugel la...
tk pun nengk rancangan mad markets tu setiap sabtu jam 7.30malam di tv 9... 
Ok sekian...

5 comments

Monday, September 24, 2012 9:29:00 AM

jarang tgk rancangan tu.. hehehe

Monday, September 24, 2012 10:03:00 AM

x pernah tengok rancangan tu.. owhhh.. nanti nak tengok gak..

Monday, September 24, 2012 10:26:00 AM

aku ade perasan die nye rancangan tu tp aku saje tak mo tgk heheheh boleh ke .. sbb aku tak suka soppin punnn

Monday, September 24, 2012 11:49:00 AM

sekali 2 jek jenguk blog dia..tp tahu akan kewujudan beliau..hehe

Monday, September 24, 2012 12:36:00 PM

ade tgk rancangan tu tp mcm tak berapa gemor dgr dia bercakap sbb kdg2 ada slang mat saleh gitu bila dia ckp BM so jadi tak berapa sedap di telinga keh2..daku suka kalo jenis sempoi2 ala2 menengok rancangan jalan2 cari makan ke haha

Post a Comment