Thursday, September 27, 2012

Makan Ni Jelah


hurmmm...rehat ni cam biasa, ada jualan kan...
kata hari khamis...aku ada gak jejalan ke tempat jualan...
bajet mau cari blouse...tapi nan ado yang berkenan plak...
ada yang berkenan kat satu 'kedai' tersohor tu...tapi hangin plak mak, derang punya sistem pembayaran problem, tapi dikatanya kita punya tenet plak problem, gara² tak leh tembus nak buat pembayaran...
arghh, sakit hati tau...dari semangat berkobar nak membeli, jadi down terus...
tapi aku nak jugak blouse dari 'kedai' dia tu...
so how??? huhuhu...
susah sangat ke nak bagi no akaun...sama gak kan...aku bayar jugak...
eh tak abis lagiiiiiiii...hehehe....

ok abaikan...beselah fikiran tengah meracau...
ekseli aku tak beli sangat pun kat jualan tadi...
adalah beli 3 helai suar track bottom tuk abam mok...
nak wat pakai tido...RM5 jek sehelai...

benda lain nengok sama jek...nak beli tudung yang ada sulam kat atas kepala tu...
tapi nengok rege cam tak masuk akal plak...
ok, aku p cari kat CK Rahim di pkns bangi sana lah...
situ murah jugak...huhuhu...

so tadi just beli sambal kentang goreng ni...
ingat nak makan ngan nasi, tapi masih kekenyangan la makan nasi pagi tadi...
skang aku bajet makan nasi sekali jek sehari...
cukuplah kan...berat nak naik kemain senang...nak turun, kemain degil...huh...

jadinya mari kita ratah sambal kentang ni jelah...
huhuhu....pedas...sambil ratah sambil teguk air...

ok, tu jek citer mengarut aku petang ² begini...

notadijariku: hakikatnya sakit hati tak ilang lagi ni...arghhhhhhhhhhhhh!!! tuhan tolonggggg!!!!

6 comments

Thursday, September 27, 2012 2:07:00 PM

sedapnya

Thursday, September 27, 2012 2:09:00 PM

nampak sedap sangat..hehehe

takpe...malam cuba jangan makan nasi.. kalau nak makan jugak..makan buah2 banyak sikit..

Thursday, September 27, 2012 2:18:00 PM

citer ngarut.. ? hehehe.. best je.. baca wat ubat tak ngantok.. hehehe.. sedapnya sambal tu..

Thursday, September 27, 2012 2:39:00 PM

wahhs edap buat cam kepok .. hmmmm

Thursday, September 27, 2012 3:33:00 PM

kudapan tu..time mgntuk best la layan tu..hikss

nnti blk mkn nasi ye...

Thursday, September 27, 2012 3:39:00 PM

kedai mana tu kak?
kak, rm5 je sluar tu?
sluar pjg ek?

Post a Comment