Wednesday, September 19, 2012

Projek Terbaru


hurmm...dalam pada sibuk sebab kena tanggung kerja opismate ni...
sempat gak aku mengisi masa yang terluang dengan projek terbaru aku ni...
hehehe, projek la sangat kan... :p

sila jangan meluat ye, apabila aku asyik dok up pasal hobi nan satu ni jek...
bukan apa, aku ada alasan tersendiri, 
untuk mencari lebih ramai collector yang terbaru...
ginilah idup seorang pengumpul sampul duit raya...
erkk...boleh cam gitu...

untuk merealisasikan projek yang terbaru ni...
itu hari aku sanggup ke kedai buku yang berhampiran untuk membeli LAMINATING FILM...
seperti yang tertera di bawah ni...

mahal ok harganya...RM31.50...aku ingat tak sampai rm10 jek...
huhuhu...over bajet sudah... 

ada 100 keping dalamnya...
aku nengok jenama/cap ni jek yang paling murah...
ada satu tu, harganya RM54  tau...
tu sangatlah aku tak mampu...
huhuhu... 

so dah ada laminating film sendiri, bermulalah projek laminate semua koleksi sampul duit raya yang aku ada...
setelah selesai semuanya...beginilah jadinya...
baru puashati...sebab dapat nengok gambar depan dan belakang...
ni pun tak kesemuanya lagi tau...
masih ada yang tertinggal dalam album... 

ok, abis pasal hobi tu...

ni citer semalam...aku ada dapat bungkusan dari mamyharraz...mekasih ye mamy...cantik brooch dari sabah tu...adiah besday katanya...alahaii...sesusah jek mamy ni... 

mekasih bebanyak...kata orang tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima kan...
moga mamyharraz dimurahkan rezeki selalu...amin...

notadijariku: rata² orang dok up sal dapat beli tiket murah promo AA untuk tahun depan..
aku nengok jelah, anak dah 6 tahun, tahun depan, banyak ongkos lain kena sediakan...
takpelah, tak pat p oliday naik 'belong' pun...
kita balik kapong kat ganu nanti...penginapan percuma...hehehe...

13 comments

Wednesday, September 19, 2012 9:59:00 AM

Biasalah dah nama hobi... Asben ros kumpui duit pun byk duk beli laminate ni :) hihihi

Wednesday, September 19, 2012 10:09:00 AM

kelasss hobi akak ni..

Wednesday, September 19, 2012 10:15:00 AM

alahai .... tak pe kak kerana hobi dah kesukaan... lagi pun kan dah ade geng collector ....

kak sampul tu asek la terlupa ... nanti ima akan cuba ingat ek ....

Wednesday, September 19, 2012 10:22:00 AM

hobi yang best... suka2

Wednesday, September 19, 2012 10:31:00 AM

nak fareeda baru tu kak..lum ada lg ni..sobss

Wednesday, September 19, 2012 10:32:00 AM

bagusnya hobi kamu....x per dh namanya hobi kan....x kesah asal kita puas hati....

tiket promo tu x usha pn lagi...malas rasanya...

Wednesday, September 19, 2012 10:46:00 AM

daku ada sampul raya yg bagi ku comel dan unik juga..nak simpan gini memang tak kuaser nnt kalo ade peluang boleh bg pd izan tuk wat koleksi kalau belum ada lah hehe

Wednesday, September 19, 2012 11:24:00 AM

kite langsung xde hobi..hahaha..

Wednesday, September 19, 2012 11:29:00 AM

kalau buat sesuatu utk hobi kita mmg puas hati..

alahai takde susahnya cikmot.amin atas doa itu :)

Wednesday, September 19, 2012 11:33:00 AM

ada yang tertinggal lagi la kakak...mmmmm....kat saya ado acik simpan..tak kasi lagi...

Wednesday, September 19, 2012 12:48:00 PM

wahh hobi nye pasal kan dik
cantik lah nanti
kemass dlm simpanan
leh buat kenangan utk anak2 tgk nanti
haaa nie hobi mama !

aah lah kan , akk yg promo tahun lepas jalan tahun nie punn x pergi layie dikk huhu

Wednesday, September 19, 2012 2:05:00 PM

MENATANG NI MMG MAHAI WEH
aku nye opis budak2 ni bli 40 kot sekotak

Wednesday, September 19, 2012 2:38:00 PM

saya g holiday pun end of ths yr..thun dpn xdpt sbb ank sulong nk ambk upsr..huhu

Post a Comment