Wednesday, September 12, 2012

Raya Dah Habis


 hehehe, lagi dua tiga hari bulan syawal bakal meninggalkan kita kan...
wiken ni sahaja penuh dengan 2-3 buah jemputan open house...
kena tapis mana yang boleh pergi mana yang tak...
alahaii...

ok gambar pagi tadi...
dah hampir nak abis raya...
dak kecik ni baru sibuk nak pakai baju raya...
eh ibu yang sibuk... :P

jom ke taska...huhuhu...

notadijariku: awak nampak pepel la dik pagi tadi...

9 comments

Wednesday, September 12, 2012 3:54:00 PM

anak dara akak ni pakai apa2 pun tetap gak comelll.. ;)

Wednesday, September 12, 2012 4:02:00 PM

belum lagi

Wednesday, September 12, 2012 4:07:00 PM

kejap je kan kakak nak abis raya..berapa hari je tinggal..

Wednesday, September 12, 2012 4:09:00 PM

Masa cepat berlalu....

Wednesday, September 12, 2012 4:19:00 PM

cpt je masa blalu pegi kan...

kita thn ni x de pon opn hse..hikss

#amboi cute iris..

Wednesday, September 12, 2012 4:50:00 PM

cute je...rsa nk picit2..opss..mcm ank kita je ek suka2 nk picit?hehe

Wednesday, September 12, 2012 5:14:00 PM

dah nak abis dah ke raya..oh suramnya raya tahun ni duit raya pun byk lg tersisa

Wednesday, September 12, 2012 5:59:00 PM

syawal saya masih ado...kikikikiki

Thursday, September 13, 2012 12:01:00 AM

comelnye anak dara kecik tu

Post a Comment