Wednesday, September 19, 2012

Siapakah Dia???


aku rasa cam aku ada tiga anak perempuan plak...
kakak sibuk nak try tudung...dia pun nak jugak...
nah amik...



macam macam fiil abam mok ni tau...

16 comments

Wednesday, September 19, 2012 2:24:00 PM

hahahhha
kelakarnya budak kecik nie

Wednesday, September 19, 2012 2:27:00 PM

hahaha..serupa dak pempuan.. sama sgt!!!

Wednesday, September 19, 2012 2:28:00 PM

mcm gegurl bila disarungkn tdng

Wednesday, September 19, 2012 2:37:00 PM

aloh aloh chumelnye abam mok nieeee...

Wednesday, September 19, 2012 2:42:00 PM

Ekekeke...comel abam mok pakai tudung.

Wednesday, September 19, 2012 2:55:00 PM

tihehehe comel.

Wednesday, September 19, 2012 3:02:00 PM

Aishhh mcm perempuan la.. :p bulat muka dia... Hahaha

Wednesday, September 19, 2012 3:06:00 PM

alaa tomei tomei tomei...

Wednesday, September 19, 2012 3:25:00 PM

mmg cumil .....
lagi cantek die pakai tudung tau .... heeee

Wednesday, September 19, 2012 3:43:00 PM

comey sungguh lar

Wednesday, September 19, 2012 4:38:00 PM

masa di hero kecik dulu penah gak sarung tudung kat dia tp bila en suami tegur terus x buat lagi.hehe

en suami risau la sbb itu je hero dia ada .hehe

Wednesday, September 19, 2012 4:49:00 PM

hehe...dlu adk laki saya ramai..teringin nk ada adk perempuan..so kck2 sllu pkaikan tudung..feel bdk perempuan chomel..hehe

Wednesday, September 19, 2012 5:27:00 PM

haizz...nk jd gegurl ke abam mok ni..hehe

Wednesday, September 19, 2012 5:28:00 PM

Alahai comeinyaa..

Wednesday, September 19, 2012 11:56:00 PM

upps...abam, pakai tudung tp seksi nampak tiak!hikhikhik =p

Thursday, September 20, 2012 9:25:00 AM

comel..muat elok je muka dia yg bambam itu

Post a Comment